MS Windows
briani 27239
NET vil ikke installeres på "win 7 starter~
Fra : Lars jensen

Dato : 24-08-11 17:01

På min Windows-update vil de her Microsoft NET programmer ikke installere
sig og nu undrer det mig at det ikke vil det, men er der en god forklaring
på det. En anden ting er hvad er funktionen?.

Fra : Snuden

Dato : 24-08-11 20:23

On Wed, 24 Aug 2011 18:01:26 +0200, "Lars jensen"
<ljensen@hotmail.com> wrote:

>På min Windows-update vil de her Microsoft NET programmer ikke installere
>sig og nu undrer det mig at det ikke vil det, men er der en god forklaring
>på det.

Hvilken version af .NET? Starter Edition understøtter ikke dem alle
(specifkt understøttes ver. 2.0, ver 3.5 og ver 4 (både server og
klient)). Mere info på
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/8z6watww.aspx

http://en.wikipedia.org/wiki/.NET_Framework

Fra : Rado

Dato : 24-08-11 23:43

<ljensen@hotmail.com> wrote:

>På min Windows-update vil de her Microsoft NET programmer ikke installere
>sig og nu undrer det mig at det ikke vil det, men er der en god forklaring
>på det. En anden ting er hvad er funktionen?.

Hvis Update selv insisterer på at ville installere dem, må der være
noget galt.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer