MS Windows
briani 27239
Direct X
Fra : P.N.

Dato : 24-08-11 13:50

Jeg har opdateret min kærestes notebook der kører WIN 7 starter jeg fandt
Direct-x som jeg installerede, nu er det blot jeg tænker? er det nødvendigt
når jeg allerede har installeret Java?.

Fra : emjeppesen

Dato : 24-08-11 14:03

P.N. skrev:

>Jeg har opdateret min kærestes notebook der kører WIN 7 starter jeg fandt
>Direct-x som jeg installerede, nu er det blot jeg tænker? er det nødvendigt
>når jeg allerede har installeret Java?.

Direct-X har ikke noget med Java at gøre.
Begge dele skal installeres.

Hilsen emj

Fra : Edmund

Dato : 24-08-11 23:04

Den 24-08-2011 15:03, emjeppesen skrev:

> Direct-X har ikke noget med Java at gøre.
> Begge dele skal installeres.

Windows7 har direct-x version 11, findes der opdateringer dertil ?

--
Mvh Edmund

Fra : emjeppesen

Dato : 25-08-11 02:20

Edmund skrev:

>Windows7 har direct-x version 11, findes der opdateringer dertil ?

Nej, jeg mener at 11 er den nyeste.
Den bliver opdateret via windows update.

Hilsen emj