Mappekommandoer - ingen hjælp i "Hjælp"
Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-08-11 08:45

Jeg fik lige øje på "mappekommandoer" og satte hak i "close subfolders",
da det ville være en dejlig ting. Mappekommandoer også sat til aktiv,
men jeg kan ikke få øje på en knap eller noget, der kan/skal udløse
ahndlingen.

Hvad er hemmeligheden?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 08:54

Hej,

> [...]
> da det ville være en dejlig ting. Mappekommandoer også sat til aktiv,
> men jeg kan ikke få øje på en knap eller noget, der kan/skal udløse

Du har valgt et script som aktiveres når du lukker mappen, som du har
sat mappekommandoen på.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-08-11 09:47

Den 22/08/11 09.54, Jens Kristian Søgaard skrev:
> Hej,

> Du har valgt et script som aktiveres når du lukker mappen, som du har
> sat mappekommandoen på.

Æhhh jow, men hvis jeg genåbner mappen, er sub-folders stadig foldet ud.
Hvilket glæde har jeg af at de er lukkede, når mappen er lukket?

Det er da lidt lissom det med lyset i køleskabet ...
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 09:54

Hej,

> Æhhh jow, men hvis jeg genåbner mappen, er sub-folders stadig foldet ud.
> Hvilket glæde har jeg af at de er lukkede, når mappen er lukket?

Jeg tror du har misforstået meningen med scriptet. Som det står i filen
så lukker den vinduer. Den folder ikke ting ind og ud.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-08-11 10:15

Den 22/08/11 10.54, Jens Kristian Søgaard skrev:
> Hej,

> Jeg tror du har misforstået meningen med scriptet. Som det står i filen
> så lukker den vinduer. Den folder ikke ting ind og ud.

Aha, tak, der kan man bare se. Jeg kunne jo osse bare have holdt
snitterne ved mig selv.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen