Et par snaps fra Shanghai
Fra : Simon Laub

Dato : 22-08-11 00:25

I forbindelse med en rejse til Shanghai tog jeg nogle billeder.
Da jeg nu har haft besværet med at stille det relativt pænt op
vil jeg da lige også give fritid.rejse 's læsere mulighed for at kigge med,
eller ihvertfald dem der er interesseret i hvordan Shanghai ser
ud for tiden?

Shanghai:
http://www.simonlaub.net/Fortunecity/China2011/Shanghai/index.html

Til næste år ser det sikkert ganske anderledes ud. Lidt flere
skyskrapere, og lidt mere af den lave bebyggelse ravet ned?

Vi får se !

- Simon

Simon Laub
www.simonlaub.net

Fra : Peter T.

Dato : 22-08-11 02:13

Den 22-08-2011 01:25, Simon Laub skrev:
> [...]
> vil jeg da lige også give fritid.rejse 's læsere mulighed for at kigge med,
> eller ihvertfald dem der er interesseret i hvordan Shanghai ser

Glimrende galleri! Det er New York + 20% oveni og lidt mere kontrast på
kanten. :)

--
Peter T.

Ved emailkontakt - fjern de kunstige pløkker fra min emailadresse :)

Fra : Kaj E. Sørensen

Dato : 22-08-11 09:58

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Peter T.
>
> Ved emailkontakt - fjern de kunstige pløkker fra min emailadresse :)

Spændende. Den tid, hvor kineserne gik i mao-tøj er forlængst forbi.

MVH
Kaj

Fra : jk

Dato : 25-08-11 12:01

On Mon, 22 Aug 2011 01:25:18 +0200, "Simon Laub"
<Simon.Laub@FILTER.mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Til næste år ser det sikkert ganske anderledes ud. Lidt flere
>skyskrapere, og lidt mere af den lave bebyggelse ravet ned?

Takker for gensynet ! fine billeder, mange om natten.

Det er det, der godt kan undre, at man ellers generelt er meget
amerikaner-forelskede stadigvæk herhjemme. USA med deres dommedags
økonomi. Når der så er Manhattan kopier i Shanghai, Hong Kong,
Singapore, Beijing. Ja, jeg blev såmænd imponeret af en
spiral-motorvej i Chongqing, der er den bjergby, hvor Yangtse
krydstogter starter.

hilsen

John