MS Windows
briani 27239
Dreamweaver 8 går ned under Windows7
Fra : Erik Greve

Dato : 21-08-11 06:38

Gruppen er måske ikke den rigtige, men der kunne jo godt sidde nogle
dygtige folk her, der kan hjælpe.

Jeg ved problemet har været oppe før, men det driller stadig.
DMV 8.0.2 går umotiveret ned den ene gang efter den anden. Den er opdateret
til 8.0.2 med
PatchPackage.msp. Alle Grooveprogrammer er fjernet, men lige meget hjælper
det.
Problemet opstår tilsyneladende når MDV skal kontakte harddisken, f.eks.
for at hente et billede.
Mange forskellige kompabilitets-muligheder er forsøgt uden held.

Det er meget generende- håber på hjælp.

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-08-11 11:07

Den 21-08-2011 07:38, Erik Greve skrev:
> [...]
> for at hente et billede.
> Mange forskellige kompabilitets-muligheder er forsøgt uden held.

Jeg ser umiddelbart ikke mange muligheder for at løse problemet.

1. Prøv med XP Mode, hvis din Windows 7 version understøtter denne
(Findes i Pro og Ultimate)
2. Hent VMWare player, og lav en virtuel Windows XP, hvor du kører
programmet.
3. Opgrader til en nyere version. Dreamweaver 8 er en forældet oldsag,
der LANGT har overskredet sidste salgsdato, og derfor kræver den
naturligvis også et forældet OS for at kunne fungere.

Personligt ville jeg gå efter mulighed 3.

- Chano Andersen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 23-08-11 08:57

Den 21-08-2011 12:07, Chano Andersen skrev:

> [...]
> der LANGT har overskredet sidste salgsdato, og derfor kræver den
> naturligvis også et forældet OS for at kunne fungere.
4. Prøv Kompabilitetsstandard=XP

har altid virket for mig med obsolete programmer, og er
hurtigere/enklere end at starte virtual XP mode

//finn