Ukjent feil 0xE8000001 ved forsøk på å
Fra : Snorre Berg

Dato : 20-08-11 08:02

Fikk ny iPhone til erstatning for den gamle i går. Syncing med PC på
jobb gikk greit.

Denne maskinen, iMac 27" er ikke like samarbeidsvillig. Siden Mac er min
«hovedmaskin» der alle originaler skal ligge, vil jeg helst få det til å
spille.

Noen tips?

--
SB

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 08:08

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Denne maskinen, iMac 27" er ikke like samarbeidsvillig. Siden Mac er min
> «hovedmaskin» der alle originaler skal ligge, vil jeg helst få det til å

Kommer den så langt i iTunes at du kan køre en restore ?

/thomas

Fra : Snorre Berg

Dato : 20-08-11 09:53

Den 20.08.11 09.08, skrev Thomas von Hassel:

> Kommer den så langt i iTunes at du kan køre en restore ?
>
> /thomas

Nix. Jeg får melding som i subject. Så dukker den ikke opp i iTunes i
det hele tatt.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 10:03

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> Nix. Jeg får melding som i subject. Så dukker den ikke opp i iTunes i
> det hele tatt.

En hurtig søgning tyder på det normalt er problemer med USB .. prøv en
anden port, gerne en port direkte på maskinen, ikke via tastatur eller
hub eller evt. et andet kabel ....

/thomas

Fra : Snorre Berg

Dato : 20-08-11 10:07

Den 20.08.11 10.52, skrev Snorre Berg:

> Nix. Jeg får melding som i subject. Så dukker den ikke opp i iTunes i
> det hele tatt.

Jeg fant feilen, dog uten helt å skjønne hvorfor det ble slik.

iPhone-en ble først koblet til min Mac via en USB-forlengerledning.

Denne har jeg benyttet tidligere uten problemer. Nå har jeg koblet
iPhone-en direkte i maskinens USB-uttak på baksiden, og nå syncet det
over en lav sko.

Alt ser nå ut til å være i skjønneste orden.

Dette må feires!

Fra : Espen Vestre

Dato : 21-08-11 10:25

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> writes:

> [...]
>
> Denne har jeg benyttet tidligere uten problemer. Nå har jeg koblet
> iPhone-en direkte i maskinens USB-uttak på baksiden, og nå syncet det

Snodig, samme problem har jeg også hatt på en iMac 27" - med en til da
ubrukt usb-forlengelseskabel. Jeg antok at kabelen var defekt.
--
(espen)