Endnu flere problemer med 10.7.1...
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-08-11 18:48

Jeg synes efterhånden, problemerne hober sig op. Mail.app virker ikke
tilfredsstillende, Safari hænger eller afslutter uventet, Terminal.app
åbner ikke, Konsol kan ikke vise logfiler fra hjemmemappen. - Og det
værste, - brugermappen er pr. std. usynlig, hvilket gør, man ikke
umiddelbart kan installere / afinstallere ved simpelt træk&slip. Og
finder man så endelig ud af at gøre hjemmemappen synlig, vil den ikke
vedblive med at være synlig efter en genstart.

Både Firefox 5.x og 6.x har problemer med at holde log-ins, hvis de er
gemt i password-manager. Thunderbird mister ikonerne og arkiverer ikke
sendte mails i 'Sent' mappen. Preview er eet ondt år om at åbne både
billeder og PDF filer, hvis disse er over 2mb. iTunes mister kontakt til
iTunes Library. Især MBP og MacMini mister trådløs kontakt til blandet
netværk via Airport - dog knap så slem som med 10.7.0. - Men nu også
store problemer med LaCie d2 NAS netværk. - Og for ikke at glemme ret så
store problemer med TimeMachine. Flere har nu rappporterete, at TM
ganske enkelt ikke virker mere. Nogle har endda rapporteret, at en TM
fra 10.6.x er blevet slettet _helt_ efter installering af 10.7.1.

Og i går aftes fik jeg _TRE_ stort set enslydende mails om, at Migration
Assistant ikke virker ved brug af 10.7.x USB stick.

Og så er der store problemer med 2-byte skrifter i både NWP/NWE,
MSWD2011, NeoOffice, OOo 3.3.x og LibreOffice 3.3.x. To Mellel brugere
har meldt, at de ikke længere kan bruge nyeste ver. af Mellel. BookEndz
virker ikke længere automatisk med hverken Mellel eller NWP. - Nåja, -
så er der lige dem, der mister shared disks, hvis de bruger Windows +
Parallels Desktop 6.x (nyeste ver.)...

Det her er det værste, jeg har set fra Apple siden System 7.5.0, som var
noget nær en katastrofe.!

mvh. Erik Richard

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-08-11 18:51

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> Jeg synes efterhånden, problemerne hober sig op. Mail.app virker ikke
> tilfredsstillende, Safari hænger eller afslutter uventet, Terminal.app

Jamen, så er det da godt du er blevet på 10.6.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-11 19:13

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> Jeg synes efterhånden, problemerne hober sig op. Mail.app virker ikke
> tilfredsstillende,

Hvordan definerer du "ikke tilfredsstillende" ?

> Safari hænger eller afslutter uventet,

Ikke noget jeg har oplevet ... dog er der en anden ting i
Safari 5.1 som irriterer mig, men det har ikke noget med 10.7.x at gøre
som sådan.

> Terminal.app
> åbner ikke,

Virkelig ?

> [...]
> finder man så endelig ud af at gøre hjemmemappen synlig, vil den ikke
> vedblive med at være synlig efter en genstart.

Hjemmemappen _er_ synlig .. det er ~/Library som er skjult, men kan
åbnes ved at holde "ALT" nede mens du bruger "Go" menuen.

> [...]
> ganske enkelt ikke virker mere. Nogle har endda rapporteret, at en TM
> fra 10.6.x er blevet slettet _helt_ efter installering af 10.7.1.

En TimeMachine disk til 10.6.x skal opdateres til 10.7 inden den kan
bruges ... er det det du mener ?

> [...]
> virker ikke længere automatisk med hverken Mellel eller NWP. - Nåja, -
> så er der lige dem, der mister shared disks, hvis de bruger Windows +

Nu er jeg kun på Microsoft Office 2011, men jeg har ikke set nogen
gravrende fejl ... de andre har jeg ikke personligt brugt, så det lader
jeg være med at kommentere på ...

> Det her er det værste, jeg har set fra Apple siden System 7.5.0, som var
> noget nær en katastrofe.!

Så er det jo godt at du boycotter 10.7 og kun plaprer om 3. hånds
oplevelser ...

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-08-11 22:59

Thomas von Hassel wrote:

> Hvordan definerer du "ikke tilfredsstillende" ?

De tre ting, folk klager mest over, er: 1, kan ikke gemme sendte mails,
2, mister attachments, 3, ikoner forsvinder. - Det er ikke statisk, men
i perioder, og underligt nok er alle på helt nye MBP 2011 maskiner...

> Hjemmemappen _er_ synlig .. det er ~/Library som er skjult, men kan
> åbnes ved at holde "ALT" nede mens du bruger "Go" menuen.

Ja, men det, jeg hentyder til, er, at det er _hele_ brugermappen, der
bliver usynlig.

> En TimeMachine disk til 10.6.x skal opdateres til 10.7 inden den kan
> bruges ... er det det du mener ?

Nej, det er jeg klar over. Det, de her brugere klager over, er, at de
ikke kan hente div. filer fra en 10.6.x TM under installering, når/hvis
de installerer fra USB stick.

> Så er det jo godt at du boycotter 10.7 og kun plaprer om 3. hånds
> oplevelser ...

Spar dine dumsmarte bemærkninger. - Det er åbenbart ikke velset at klage
over problemerne, når det kommer herfra. - Det ville klæde dig bedre, om
du kom med nogle løsningsforslag, jeg kunne videregive!

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-11 23:06

> [...]

> 2, mister attachments, 3, ikoner forsvinder. - Det er ikke statisk, men
> i perioder, og underligt nok er alle på helt nye MBP 2011 maskiner...

pop3 ? IMAP ? Exchange ? Det er sku svært nok at lave tech support via
usenet, men endnu sværer når det går igennem en proxy som dig ...

> Ja, men det, jeg hentyder til, er, at det er _hele_ brugermappen, der
> bliver usynlig.

Ikke noget jeg har set eller hørt om endnu ... link ?

> Nej, det er jeg klar over. Det, de her brugere klager over, er, at de
> ikke kan hente div. filer fra en 10.6.x TM under installering, når/hvis
> de installerer fra USB stick.

En de selv har lavet, enten per håndkraft eller via Apple's revocery
disk creator ... eller den Apple sælger ?

> Spar dine dumsmarte bemærkninger. - Det er åbenbart ikke velset at klage
> over problemerne, når det kommer herfra. - Det ville klæde dig bedre, om
> du kom med nogle løsningsforslag, jeg kunne videregive!

Du kunne jo hjælpe folk nemmere selv hvis du selv har en 10.7
installation kørende ... ?

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-08-11 01:17

Thomas von Hassel wrote:

> pop3 ? IMAP ? Exchange ? Det er sku svært nok at lave tech support via
> usenet, men endnu sværer når det går igennem en proxy som dig ...

Svjv. er det alle POP3 undt. en enkelt, der bruger IMAP.

> Ikke noget jeg har set eller hørt om endnu ... link ?

Nej, og jeg videregiver ikke indhold fra personlige mails!

En enkelt har foreslået at trække både 'Applications' og 'Library' til
sidebaren, når Library er gjort synlig via 'Go' menuen. Det virker for
2-3 af dem, der sidder på MBP 20a10, men ikke på dem fra 2011.

Jeg kan se hos Apple, der er kommet specifikke 10.7.1 opd. til MB/MBP og
MacMini 2011, men jeg har endnu ikke hørt fra dem, om det har hjulpet.

> En de selv har lavet, enten per håndkraft eller via Apple's revocery
> disk creator ... eller den Apple sælger ?

Såvidt jeg kan læse det ud fra "...installation from the USB stick",
betyder det fra den USB stick, man kan købe via AppleStore.

> Du kunne jo hjælpe folk nemmere selv hvis du selv har en 10.7
> installation kørende ... ?

Næppe, og pt. har jeg hverken tid eller intern disk til det...

mvh. Erik Richard

Fra : Niller

Dato : 20-08-11 00:54

On 20 Aug., 02:17, Erik Richard Sørensen <tu...@tulle.dk> wrote:

> [...]
> OpenOffice.org - The Modern Productivity Solution -www.openoffice.org
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Du kan prøve det her..

http://maczonen.dk/2011/08/lav-om-pa-lion-uden-terminalen

Jeg har ingen lyst til at skifte til lion før det bliver nødvendig ...

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 08:05

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> Du kan prøve det her..
>
> http://maczonen.dk/2011/08/lav-om-pa-lion-uden-terminalen

Jeg vil anbefale denne istedet:

<http://secrets.blacktree.com/>

> Jeg har ingen lyst til at skifte til lion før det bliver nødvendig ...

Nogen speciel grund ? ... du skal ikke nødvendigvis tro på alt FUD fra
Erik ...

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-08-11 12:39

Niller wrote:
> Du kan prøve det her..
>
> http://maczonen.dk/2011/08/lav-om-pa-lion-uden-terminalen
>
> Jeg har ingen lyst til at skifte til lion før det bliver nødvendig ...

Den er bookmarked, og jeg vil lige kigge på den...

mvh. Erik Richard

Fra : Niller

Dato : 20-08-11 01:41

Nogen speciel grund ? ... du skal ikke n dvendigvis tro p alt FUD fra
Erik ...

Det gør jeg skam heller/slet ikke )

Min mac skal være en mac og ikke en slags iPad ( så længe som muligt )
- og så er der for mange begynder problemer, det kan godt være de
fleste er heldige at det bare virker, men jeg har læst en del om folk
der ikke er. Så jeg kan godt vente til det spiller 100 % - Jeg må
indrømme at det er første gang i min lange mac tid at jeg ikke bare
opdatere som en af de første...... )

Nils

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-08-11 11:14

On 2011-08-20 07:41:11 +0000, Niller said:

> [...]
> der ikke er. Så jeg kan godt vente til det spiller 100 % - Jeg må
> indrømme at det er første gang i min lange mac tid at jeg ikke bare

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men havde jeg vidst hvad jeg ved
nu, så havde jeg ventet med at skifte (Opgradere passer ikke ind her.)
til Lion.

Safari er enestående sløv. Før gjorde jeg det at jeg åbnede
vinduerne/fanerne inden jeg skulle bruge dem, så kunne de indlæse i
baggrunden. Men det virker til at den nye safari KUN indlæser det
aktive vindue/fane ??? Er det mig, eller er der noget om det?

WiFi er næsten ikke brugbart, uanset hvilke browsere jeg bruger hænger
de, og kan ikke indlæse siderne. Og pludseligt kan de lidt igen...

Jeg kan ikke længere logge på min netbank.
http://www.finansbanken.dk/Pages/default.aspx i nogen browser
overhovedet.
Det er det lille link oppe i højre hjørne der burde virke, men intet
sker. Er det kun her eller virker det hos jer??? Du behøver ikke logge
på for at se om det virker, bare klip på linket for at se om du får
mulighed for at logge på???

Og så åbner iTunes ikke mere når jeg kobler min iPhone til, men iPhoto gør.
Jeg VIL ha det sådan at iTunes ånber og sådan at iPhoto IKKE gør…. Kan
man gøre noget ved det?

Og så har jeg læst at TimeMachine ikke længere virker. Vil det sige at
den backer up, men at man ikke kan bruge backuppen når lokummet
brænder???

Jeg går dagligt og håber på at der kommer en update som får tingene til
at virke igen...

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 11:20

<Henrik> wrote:

> [...]
> baggrunden. Men det virker til at den nye safari KUN indlæser det
> aktive vindue/fane ??? Er det mig, eller er der noget om det?

Her indlæser den alle faner på én gang (jeg har en "group" bookmark som
indeholder 6-7 sites)

> [...]
> sker. Er det kun her eller virker det hos jer??? Du behøver ikke logge
> på for at se om det virker, bare klip på linket for at se om du får

Den åbner et nyt vindue med en NemID login fætter her ...

har du installeret java ?

> Og så åbner iTunes ikke mere når jeg kobler min iPhone til, men iPhoto gør.
> Jeg VIL ha det sådan at iTunes ånber og sådan at iPhoto IKKE gør…. Kan
> man gøre noget ved det?

Den med iTunes ved jeg ikke .. .jeg har ikke selv oplevet det, men du
kan åben Image Capture (billedoverførsel) og sætte hvilket program,
eller intet, der skal åbne når du sætter et kamera til)

> Og så har jeg læst at TimeMachine ikke længere virker. Vil det sige at
> den backer up, men at man ikke kan bruge backuppen når lokummet
> brænder???

Hvad siger din TimeMachine status ? .. kan du gå ind i TimeMachine og
browse tilbage i tiden ? Evt. prøv at restore noget du har slettet ?

> Jeg går dagligt og håber på at der kommer en update som får tingene til
> at virke igen...

har du opdateret til 10.7.1 ?

Evt. check din disk med diskværktøj, det lyder som om der er andet og
mere galt end bare 10.7 ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-08-11 12:51

> Den åbner et nyt vindue med en NemID login fætter her ...

Ditto her

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-08-11 13:55

On 2011-08-20 10:20:29 +0000, Thomas von Hassel said:

> Her indlæser den alle faner på én gang (jeg har en "group" bookmark som
> indeholder 6-7 sites)

Ok, hvordan gør man det? Går ud fra at det er i Safari?

> Den åbner et nyt vindue med en NemID login fætter her ...
>
> har du installeret java ?
Har den der kommer fra Apple. Er det den rigtige? Og er det i Safari?

> Den med iTunes ved jeg ikke .. .jeg har ikke selv oplevet det, men du
> kan åben Image Capture (billedoverførsel) og sætte hvilket program,
> eller intet, der skal åbne når du sætter et kamera til)

Billedoverførsel er bare et tomt vindue, og kan ikke vælge noget noget steds?

> Hvad siger din TimeMachine status ? .. kan du gå ind i TimeMachine og
> browse tilbage i tiden ? Evt. prøv at restore noget du har slettet ?

> har du opdateret til 10.7.1 ?

Ja, det hjalp ikke.

> Evt. check din disk med diskværktøj, det lyder som om der er andet og
> mere galt end bare 10.7 ...

Er gjort, ingen forskel.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 14:11

<Henrik> wrote:

> Ok, hvordan gør man det? Går ud fra at det er i Safari?

Min pointe er at Safari fint kan loade ting i baggrunden ..

> Har den der kommer fra Apple. Er det den rigtige? Og er det i Safari?

ja, og alle andre browsere. Men hvis du ikke får et NemID login så er
din Java nok busted ..

> Billedoverførsel er bare et tomt vindue, og kan ikke vælge noget noget steds?

Kig i indstillinger.

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 20-08-11 11:38

On 2011-08-20 10:13:40 +0000, Henrik, Silkeborg said:

> [...]
> sker. Er det kun her eller virker det hos jer??? Du behøver ikke logge
> på for at se om det virker, bare klip på linket for at se om du får

Det virker hos mig. BÃ¥de med 10.7 og 10.7.1

> Og så åbner iTunes ikke mere når jeg kobler min iPhone til, men iPhoto gør.
> Jeg VIL ha det sådan at iTunes ånber og sådan at iPhoto IKKE gør…. Kan
> man gøre noget ved det?

Der har været en opskrift på det her i gruppen for noget tid siden. Jeg
havde også problemet, og fik det løst.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-11 23:53

<Henrik> wrote:

> [...]
>
> WiFi er næsten ikke brugbart, uanset hvilke browsere jeg bruger hænger
> de, og kan ikke indlæse siderne. Og pludseligt kan de lidt igen...

Ovenstående kan jeg slet ikke genkende. Jeg ved godt, at jeg skrev om,
at jeg havde haft lidt stabilitetsproblemer med Lion, men det er slet
ikke i den grad. Det er også som om, det er gået i orden igen. Måske
skulle den lige være færdig med at indeksere harddisk, lave ny backup
med Time Machine osv. Nu er det hele ligesom faldet på plads.

> Jeg kan ikke længere logge på min netbank.
> http://www.finansbanken.dk/Pages/default.aspx i nogen browser
> overhovedet.

Java følger ikke med Lion. Det skal man selv hente. Der burde komme en
meddelelse om det med et link, man bare skal klikke på.

> [...]
> sker. Er det kun her eller virker det hos jer??? Du behøver ikke logge
> på for at se om det virker, bare klip på linket for at se om du får

Det virker fint hos mig, men jeg har også hente Java.

> Og så åbner iTunes ikke mere når jeg kobler min iPhone til, men iPhoto gør.
> Jeg VIL ha det sådan at iTunes ånber og sådan at iPhoto IKKE gør. Kan
> man gøre noget ved det?

Jeg havde samme problem med iTunes efter sidste opdatering af iTunes,
men FØR jeg opgraderede til Lion. Jeg mener, løsningen er at fjerne
hakket, der angiver, at iTunes skal åbne, når den pågældende iPhone
sluttes til. Jeg kan ikke huske, om man skal genstarte iTunes, men i
hvert fald skal man bagefter sætte hakket igen. Så virker det.
Hvis iPhoto åbner, er det fordi, der er billeder i Kamerarulle
på din iPhone. Slet dem, og så åbner iPhoto ikke mere.

> Og så har jeg læst at TimeMachine ikke længere virker. Vil det sige at
> den backer up, men at man ikke kan bruge backuppen når lokummet
> brænder???

Det er en god idé selv at afprøve det. Man er ret afhængig af sin
backup.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-08-11 23:55

<Henrik> wrote:

> Og så åbner iTunes ikke mere når jeg kobler min iPhone til, men iPhoto gør.
> Jeg VIL ha det sådan at iTunes ånber og sådan at iPhoto IKKE gør... Kan
> man gøre noget ved det?

Forbind din iPhone til din Mac. Åben iTunes og under "enheder" vælg din
iPhone. Under "resume" sæt flueben ved "Åbn iTunes, når denne iPhones
tilsluttes". Tryk på knappen "Anvend".

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-08-11 12:27

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> Jeg må
> indrømme at det er første gang i min lange mac tid at jeg ikke bare
> opdatere som en af de første...... )

Har det lige omvendt. Fordi Lion var billig og lettilgængelig via
app.store er det blevet den opdatering af OS X som jeg hurtigst er
hoppet med på. Har ikke haft nogen problemer. Tværtom virker det som om
OS X bare bliver hurtigere, mere stabil og mere "sammenhængende" for
hver opdatering. Så med mindre man har programmer som kræver Rosetta er
Lion en no-brainer.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-11 00:41

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> Det her er det værste, jeg har set fra Apple siden System 7.5.0, som var
> noget nær en katastrofe.!

Nu er det mig meget imod at klage over noget, Apple har lavet, men jeg
synes nu heller ikke, 10.7.1 Lion er enormt stabil. Jeg har været nødt
til at tvangslukke min iMac et par gange nu. Det sker ellers kun med års
mellemrum. Det er typisk noget med, at jeg åbner nogle programmer og
forsøger at åbne nogle hjemmesider. Programmerne får aldrig rigtigt
åbnet. De står på listen over åbne programmer, men dukker ikke op. Så
begynder Time Machine helt tilfældigt at lave backup til min Time
Capsule. Det får netforbindelsen til at ryge, og så står Safari bare og
venter. Når det så er kørt helt i baglås, får jeg bare badebold, når jeg
sætter markøren op i menulinien, så jeg kan ikke rigtigt gøre noget. Jeg
kan afbryde alle programmer med menuen "Afbryd", hvis jeg har åbnet den
inden det gik helt galt. Når jeg så kommer til Finder, og jeg vælger
genstart, så kommer den heller ikke i gang. Der dukker aldrig en
menulinie op. At lukke computeren eller bare logge du, duer heller ikke.
så ender jeg bare med en gråhvid skærm.
Nå, men nu kører det. Mine klager er lidt uspecifikke, men jeg
er slet ikke vant til, at min iMac opfører sig sådan. Da jeg startede
første gang i Lion, manglede der e-mail fra de seneste dage. Jeg kunne
finde dem i Time Machine, som ikke ville gå længere tilbage end samme
dag - i hvert fald i Mail. Jeg kunne bare ikke gendanne disse e-mail.
Der kom aldrig forbindelse til Tim Capsule, så jeg slukkede og gik i
seng. Næste dag var alle mine e-mail der alligevel. Jeg satser på, at de
andre problemer også løser sig. Jeg er ellers meget begejstret for Lion,
men jeg har slet ikke nået at bruge det ordentligt endnu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-08-11 08:25

> [...]

> klage over problemerne, når det kommer herfra. - Det ville klæde dig
> bedre, om du kom med nogle løsningsforslag, jeg kunne videregive!

Hvis ikke de nødlidende tør komme herind og selv forklare problemerne
lidt mere detaljeret end du gengiver dem, vil det være totalt halsløs
gerning for Thomas at begynde at diagnosticere på problemerne.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 08:35

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110820 <nospam0002+20110820@gmail.com> wrote:

> Hvis ikke de nødlidende tør komme herind og selv forklare problemerne
> lidt mere detaljeret end du gengiver dem, vil det være totalt halsløs
> gerning for Thomas at begynde at diagnosticere på problemerne.

Kender en som fortæller at de på hans gamle arbejde havde en keramik
budda som de satte på maskiner som opførte sig mærkeligt ;)

Jeg har også hørt det hjælper at svinge en død kylling over dem ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-08-11 10:17

> Kender en som fortæller at de på hans gamle arbejde havde en keramik
> budda som de satte på maskiner som opførte sig mærkeligt ;)

Måske skulle vi skramle til sådan en budda til Erik så?

> Jeg har også hørt det hjælper at svinge en død kylling over dem ...

Og når man så fortæller de unge af i dag at man kunne LEVE af det, så
tror de ikke på en.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-08-11 10:20

Niller <nilsba@gmail.com> writes:

> [...]
> der ikke er. Så jeg kan godt vente til det spiller 100 % - Jeg må
> indrømme at det er første gang i min lange mac tid at jeg ikke bare

Hvis man ikke laver de nye ninjagreb på musepladen, så opfører den sig
faktisk stort set ligesom før (når den er kommet sig over chocket).

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-11 10:26

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110820 <nospam0002+20110820@gmail.com> wrote:

> Hvis man ikke laver de nye ninjagreb på musepladen, så opfører den sig
> faktisk stort set ligesom før (når den er kommet sig over chocket).

Jep .. Mail.app kan enda køres tilbage til 10.6 "classic" mode ...
Launchpad bruger jeg aldrig ... og jeg er faktisk begyndt at bruge
"mission controll" i modsætning til spaces og exposee som jeg aldrig fik
lært at bruge ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 20-08-11 11:01

On 2011-08-20 09:25:39 +0000, Thomas von Hassel said:

> [...]
> Launchpad bruger jeg aldrig ... og jeg er faktisk begyndt at bruge
> "mission controll" i modsætning til spaces og exposee som jeg aldrig fik

Fedt at man kan få den til at vise Classic Mode, bare man har valget (:

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 20-08-11 14:34

On Sat, 20 Aug 2011 14:55:26 +0200, <Henrik Silkeborg> wrote:

> Billedoverførsel er bare et tomt vindue, og kan ikke vælge noget noget steds?

Enheten må være koblet til.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-08-11 23:26

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> Enheten må være koblet til.

Netop. Din iPhone skal være tilsluttet din Mac, ellers er alt tomt

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-08-11 22:49

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> Det er ærlig talt lidt problematisk, når deet hele foregår på engelsk
> og nogle gange på tysk. - Der er siger og skriver kun én, der kan
> _læse_ dansk, men ikke skrive det...

Så burde du måske bare fokusere din hjælpeindsats til det du selv har
personlig og dyb indsigt i?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-08-11 22:50

Henrik, Silkeborg <henrik.silkeborg@gmail.com> writes:

> Billedoverførsel er bare et tomt vindue, og kan ikke vælge noget noget steds?

Hvis det er et helt tomt vindue, så vil den gerne lave noget, eller der
er nogen data der er syge. Har det nogensinde virket?