Lion paa USB
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-08-11 01:49

Er der nogen der kan forklare hvad det er manden skriver her:

<http://mediamac.dk/nyheder/koeb-dyr-lion-pa-usb-1.481122.html>

: Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at geninstallere usb-udgaven
: uden at du i fremtiden også bruger den 479 kroner dyre sag. Køber du i
: stedet online-udgaven kan du blot gendownloade Mac OSX Lion, hvis du
: ønsker at geninstallere. Det koster ikke ekstra, når først du har
: hentet en gang.

Jeg læse det som: det er ikke muligt at geninstallere usb-udgaven uden
at benytte den USB stick med Lion, som man har købt. Hvilke andre
muligheder skulle der være behov for?

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-08-11 21:04

Den 19/08/11 02.49, Axel Hammerschmidt skrev:

> Jeg læse det som: det er ikke muligt at geninstallere usb-udgaven uden
> at benytte den USB stick med Lion, som man har købt. Hvilke andre
> muligheder skulle der være behov for?

At få lov til at rive armen af ham og slå ham med den våde ende .-)