Kan et kaput tastatur skilles ad?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-08-11 14:21

Det lille aluminiumstastatur til iMac - kan det skilles ad? Jeg kan
ikke se nogen skruer eller clips nogen steder?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-11 14:26

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Det lille aluminiumstastatur til iMac - kan det skilles ad? Jeg kan
> ikke se nogen skruer eller clips nogen steder?

sikkert holdt sammen med clips rundt omkring ... vold er godt ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-11 14:27

Hej,

> Det lille aluminiumstastatur til iMac - kan det skilles ad? Jeg kan
> ikke se nogen skruer eller clips nogen steder?

Hvorfor vil du skille det ad?

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-11 15:08

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Det lille aluminiumstastatur til iMac - kan det skilles ad? Jeg kan
> ikke se nogen skruer eller clips nogen steder?

Så vidt jeg kan se, er det limet sammen, og man ødelægger det, hvis man
forsøger at skille det ad.

<http://www.ifixit.com/Answers/View/31471/How+to+disassemble+Apple+keybo
ard>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-08-11 15:59

Kurt Hansen wrote:
> Det lille aluminiumstastatur til iMac - kan det skilles ad? Jeg kan
> ikke se nogen skruer eller clips nogen steder?

Nej, det kan det ikke. Tastaturet er limet sammen.

mvh. Erik Richard

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-08-11 17:24

Thu, 18 Aug 2011 15:20:40 +0200 skrev Kurt Hansen:

>Det lille aluminiumstastatur til iMac - kan det skilles ad? Jeg kan
>ikke se nogen skruer eller clips nogen steder?

Tak for svar. Det er altså limet sammen. Så slipper jeg også for at
blive hudflettet for min begrundelse for at skille det ad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-11 19:15

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Tak for svar. Det er altså limet sammen. Så slipper jeg også for at
> blive hudflettet for min begrundelse for at skille det ad

næh næh, sådan virker det ikke... fortæl fortæl ;)

/thomas

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-08-11 08:13

Thu, 18 Aug 2011 20:15:26 +0200 skrev Thomas von Hassel:

>næh næh, sådan virker det ikke... fortæl fortæl ;)

Ok, men fortæl det ikke videre:

I tastaturerne på alle de iMacs der blev solgt i juni, har det puttet
en lodseddel i. Man skulle kunne vinde en pose jord med hektarstøtte,
efter hvad jeg har hørt. Den smule jord jeg har i hovedet rækker ikke
til mine nye højbede, så jeg går efter den!

Fra : Kurt Brixen

Dato : 19-08-11 08:36

On 2011-08-19 07:12:57 +0000, Kurt Hansen said:

> [...]
> efter hvad jeg har hørt. Den smule jord jeg har i hovedet rækker ikke
> til mine nye højbede, så jeg går efter den!

Kurt Brixen