4 cifret kode til Imac ?
Fra : jagge

Dato : 18-08-11 09:42

Min søster roder med at få eye tv på Ipad til at funge med hendes eye tv
enhed jeg for lang tid siden har sat op til hendes imac

Nu bliver hun bedt om en 4 cifret kode til Imac som hun ikke kender ??,
hvad er det for en kode, alm login kode ??

Kan man lave en ny / ændre den og hvordan ?

MVH

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-11 09:48

Hej,

> Nu bliver hun bedt om en 4 cifret kode til Imac som hun ikke kender ??,
> hvad er det for en kode, alm login kode ??

Det er en kode du sætter op inde i indstillingerne til EyeTV.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-08-11 21:38

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Det er en kode du sætter op inde i indstillingerne til EyeTV.

Prøv: 0000 - 4 * nul

--
Ikke ham på Facebook.