For stor fil...
Fra : Steen

Dato : 17-08-11 17:30

Hvor store må filer være, for at man kan flytte dem fra harddisken til
fx usb?
Sad og rodede med noget video, og da jeg ville flytte filen over på et
flash drive fortalte maskineriet mig, at filen var for stor til at
flytte
--
Steen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-08-11 17:31

isteen@gmail.com (Steen) writes:

> [...]
> Sad og rodede med noget video, og da jeg ville flytte filen over på et
> flash drive fortalte maskineriet mig, at filen var for stor til at

Afhænger af hvad den er formateret til. FAT32 har en grænse ved 4GB.

Fra : Steen

Dato : 17-08-11 17:38

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110817 <nospam0002+20110817@gmail.com> wrote:

> Afhænger af hvad den er formateret til. FAT32 har en grænse ved 4GB.

Jamen den sneg sig nok lige over 4GB
--
Steen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 17-08-11 17:33

On Wed, 17 Aug 2011 18:29:55 +0200, <Steen> wrote:
> [...]
> Sad og rodede med noget video, og da jeg ville flytte filen over på et
> flash drive fortalte maskineriet mig, at filen var for stor til at

Det avhenger av filsystemet på disken du bruker. F.eks støtter ikke
fat32 mer enn 4GB store filer.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-08-11 17:50

> Jamen den sneg sig nok lige over 4GB

SÃ¥ kan den ikke. Hvor skulle den hen? Du kunne evt omformatere din
USB-dims til HFS.

Fra : Steen

Dato : 17-08-11 19:58

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110817 <nospam0002+20110817@gmail.com> wrote:

> SÃ¥ kan den ikke. Hvor skulle den hen? Du kunne evt omformatere din
> USB-dims til HFS.

Jeg ville proppe usb-sticken i fladskærmen, men jeg er ikke sikker på den
kan læses hvis jeg omformaterer den
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-08-11 20:01

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg ville proppe usb-sticken i fladskærmen, men jeg er ikke sikker på den
> kan læses hvis jeg omformaterer den

Det skal du ikke regne med ... :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-08-11 20:02

Steen <isteen@gmail.com> writes:

> Jeg ville proppe usb-sticken i fladskærmen, men jeg er ikke sikker på den
> kan læses hvis jeg omformaterer den

Det kan den nok ikke. Klip den over eller omkod den til MP4.