Billedfremviser/Preview nogen som har løst
Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-08-11 09:26

10.7.1 husker ikke nogen dokumenter i billedfremviseren.
Den åbner ikke de fleste som forventet, og kommer med en fejlmeddelelse
om at jeg ikke har rettigheden til at læse dokumentet.

Er pt. underdrejet og 'orker ikke'
at løse det selv.
--
Flemming

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-08-11 23:34

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
> Den åbner ikke de fleste som forventet, og kommer med en fejlmeddelelse
> om at jeg ikke har rettigheden til at læse dokumentet.

Opdateringen 10.7.1. gjorde ikke forskel.

Jeg bootede derfor fra min 10.7 USB-nøgle, valgte diskværktøj, valgte
partitionen, reparerede disktilladelser. Listen over filer med forkerte
tilladelser var lang. Mon ikke jeg er sluppet af med problemet?

--
Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-11 05:53

> [...]

> partitionen, reparerede disktilladelser. Listen over filer med forkerte
> tilladelser var lang. Mon ikke jeg er sluppet af med problemet?

Det kommer da an på om du har oplevet problemet efter ?

/thomas