e-pub Katalog - Firefox
Fra : Vidal

Dato : 16-08-11 22:33

Jeg har opdaget at oppe til højre på Mozilla Firefox er
et ikon, der hedder Epub Katalog. Det er ikke noget, jeg
selv har installeret. Når jeg klikker på det, kommer der
en række bøger frem, som kan læses og (måske) gemmes.

Er der nogen, der har nogen ide om, hvad det er og hvor
det kommer fra?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : emjeppesen

Dato : 16-08-11 22:46

Vidal skrev:

>Jeg har opdaget at oppe til højre på Mozilla Firefox er
>et ikon, der hedder Epub Katalog. Det er ikke noget, jeg
>selv har installeret.

Jo, den har du selv installeret. Det er rn addon
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/epubreader/

Hilsen emj

Fra : Vidal

Dato : 17-08-11 11:44

Den 16-08-2011 23:45, emjeppesen skrev:

> Jo, den har du selv installeret. Det er rn addon
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/epubreader/

Ok, tak. Det er rigtigt, jeg var bare ikke klar over, at
jeg ville får et helt bibliotek med oven i købet.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Carl Drud

Dato : 16-08-11 22:56

Vidal <vidal@webspeed.dk> writes:

> [...]
> selv har installeret. Når jeg klikker på det, kommer der
> en række bøger frem, som kan læses og (måske) gemmes.

Ja det kunne være en extension du har installeret[¹], men det siger du
at du ikke har. Så pas.

[¹]https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/epubreader/

> Er der nogen, der har nogen ide om, hvad det er og hvor
> det kommer fra?

Prøv i browser gruppen.

--
Carl

Fra : Vidal

Dato : 17-08-11 11:45

Den 16-08-2011 23:56, Carl Drud skrev:

> Prøv i browser gruppen.

Hvad hedder den?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : /john

Dato : 16-08-11 23:07

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Når jeg klikker på det, kommer der
> en række bøger frem, som kan læses og (måske) gemmes.

Glimrende!

Så har du pludselig en enestående mulighed for at suge lidt boglig viden til
dig.

Ikke så tosset :)

/john

Fra : admin

Dato : 17-08-11 17:51

/john wrote:

> Glimrende!
>
> Så har du pludselig en enestående mulighed for at suge lidt boglig
> viden til dig.
>
> Ikke så tosset :)

Så blir han fandme snart student....sikke en fest vi
skal til

Fra : Carl Drud

Dato : 17-08-11 11:53

Vidal <vidal@webspeed.dk> writes: