Thunderbird 5.0 og Acronis internet securi~
Fra : marberg

Dato : 16-08-11 16:54

Jeg kan ikke få de 2 til at enes? Acronis toolbar er ikke omfattet af
add ons og jeg vil ikke opgradere til 5.0 hvis det ikke virker?
Er der ikke snart en løsning.
mvh
marberg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-08-11 17:21

Den 16-08-2011 17:54, marberg skrev:
> Jeg kan ikke få de 2 til at enes? Acronis toolbar er ikke
> omfattet af add ons og jeg vil ikke opgradere til 5.0 hvis
> det ikke virker?

Hvad bruger du toolbaren til?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : marberg

Dato : 16-08-11 17:57

Den 16-08-2011 18:20, Kim Ludvigsen skrev:

> Hvad bruger du toolbaren til?

Jeg bruger den til at holde styr på alle spammers og ikke spammer samt
at det er meget lettere at sorterer uønskede mails fra!
Thunderbirds er mere omstændigt!

Fra : Carl Drud

Dato : 16-08-11 18:37

marberg <marberg@adslhome.dk> writes:

> Jeg bruger den til at holde styr på alle spammers og ikke spammer samt
> at det er meget lettere at sorterer uønskede mails fra!

Det lyder nu ret omstændigt.

> Thunderbirds er mere omstændigt!

Et par ugers "træning" og det passer sig selv.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 16-08-11 19:24

marberg <marberg@adslhome.dk> writes:

> Hvad er det lige du syntes lyder omstændigt, har du programmet?

Hvorfor dog installere noget som er indbygget i forvejen og som virker.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-brug-meddelelsesoversigt.php#spam

--
Carl