Apple-ID
Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-08-11 18:44

For bl.a. at hente albumcovers, skal jeg være logget ind i butikken. Jeg
ved ikke hvor mange gange jeg er blevet bedt om at nulstille min
adgangskode og lave en ny. Min fantasi løber snart tør for varianter.
Jeg skriver troligt ned hver gang, så jeg er 100% sikker på at der ikke
er fejl i det indtastede.

Utallige gange har jeg fået at vide, at nu har de sendt en mail som jeg
skal bekræfte, men der kommer aldrig nogen mail. Og nej ... den ryger
ikke i "spam" - hverken lokalt eller på serveren.

Kan jeg ikke helt slette min konto og begynde forfra? Jeg har checket
ALT og mailadressen er rigtig.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lyrik

Dato : 17-08-11 11:41

Den 15/08/11 19.44, Kurt Hansen skrev:
> For bl.a. at hente albumcovers, skal jeg være logget ind i butikken. Jeg
> ved ikke hvor mange gange jeg er blevet bedt om at nulstille min
> adgangskode og lave en ny. Min fantasi løber snart tør for varianter.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ny variant:
Prøv at logge ind via Appstore.

Jens

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-08-11 14:18

Den 17/08/11 12.40, Lyrik skrev:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Ny variant:
> Prøv at logge ind via Appstore.

Jamen det er jo lige præcist /det/ jeg forsøger, men kommer altid til at
køre i ring og jeg får /aldrig/ de lovede bekræftelsesmails.

Når jeg forsøger at logge ind for jeg at vide, at jeg ikke har
verificeret min mailadresse, men det kan jeg jo ikke, når jeg aldrig
modtager noget.

Og ja ... jeg er /helt/ sikker på at min mailadresse ikke er befængt.
Jeg har aldrig modtaget spam på den og hverken lokalt eller online,
ligger der noget i spammappen.

Hvis jeg bare kunne åbne min konto, kunne jeg ændre ID og/eller
mailadresse, men jeg er helt lost.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-08-11 14:32

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> [...]
> ligger der noget i spammappen.
>
> Hvis jeg bare kunne åbne min konto, kunne jeg ændre ID og/eller

prøv her:

<https://appleid.apple.com/>

/thomas