MS Windows
briani 27239
Opdatering af MD 8890
Fra : Henning

Dato : 14-08-11 13:01

Hej gruppe er der en som ved hvad der går galt, jeg skulle opdatere en
Medion md 8890 men selv om jeg kørte et hotfix fra medion vil den ikke
opdatere rigtig. Den kommer godt nok og fortæller at opdateringerne er
instaleret, men når den så genstarter siger den at den ikke kan konfigurerer
den hvorefter den gendanner og starter igen, hvad er der galt???? nogen som
ved det.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 22-08-11 12:52

Den 14-08-2011 14:00, Henning skrev:
> [...]
> instaleret, men når den så genstarter siger den at den ikke kan
> konfigurerer den hvorefter den gendanner og starter igen, hvad er der

Jeg havde for et par måneder siden en dialog her i gruppen om denne
[møg]maskine. Vi fik beskrevet en spiseseddel hvorefter det lykkedes
vedkommende. Tråden startede med et manglende netkort i bios.

//finn

Fra : Cykelsmeden

Dato : 22-08-11 12:56

Den 22-08-2011 13:51, Cykelsmeden skrev:
> dialog her i gruppen
passer ikke.
det var i edb.netvaerk

det var vist michael rasmussen som havde problemet.

//finn