Broderifiler til Husqvarna symaskine?
Fra : Fynbo

Dato : 13-08-11 13:28

Hej.

Jeg mangler nogle filer af typen .pes eller .hus
med broderimønstre af Kaj & Andrea.
Er der nogen der ved om de kan hentes/købes nogen steder
på nettet?

Fynbo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-08-11 18:57

Fynbo kom med denne ide:
> Jeg mangler nogle filer af typen .pes eller .hus
> med broderimønstre af Kaj & Andrea.
> Er der nogen der ved om de kan hentes/købes nogen steder
> på nettet?

Ellers kan der købes/downloades programmer til at lave billeder om til
mønstre i f.x. .pes format ?

Google selv på cross stitch creator - der er åbenbart en del, men jeg
kender ikke noget til nogle af dem.

Jan

Fra : Fynbo

Dato : 14-08-11 07:44

"Jan Vestergaard" skrev i meddelelsen

Fynbo kom med denne ide:
> [...]

mønstre i f.x. .pes format ?

Google selv på cross stitch creator - der er åbenbart en del, men jeg

Det vil jeg prøve.

Tak.

Fynbo