itunes CD mp3 import uden titler, hvordan~
Fra : jagge

Dato : 13-08-11 14:23

hey

har et lidt irreterende problem

Har en stak CD'er der er lavet af en DJ ven, dvs mix musik. Når jeg
importerer vi Itunes kommer titler ikke med, dvs jeg er i den sædvanlige
spor 1 - 15. Hver gang jeg importerer sker det samme.

DVS en kæmpe stak spor 1 etc. Hvis jeg i det mindste kunne holde dem
samlet CD import for CD import men det sker ikke, måske fordi skiverne
ikke er navngivet. Hvordan kan jeg navngive disse CD'er under import så
der er bare lidt styr på det ?

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-08-11 14:29

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> samlet CD import for CD import men det sker ikke, måske fordi skiverne
> ikke er navngivet. Hvordan kan jeg navngive disse CD'er under import så

Import er én af gangen, marker alle nye sange, cmd+I og giv dem et album
navn.

/thomas

Fra : thohei

Dato : 13-08-11 08:39

On Aug 13, 3:28 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Import er n af gangen, marker alle nye sange, cmd+I og giv dem et album
> navn.
>
> /thomas
Du finder de senest importerede ved at vælge 'date aded'-menuen. Hvis
du ikke har den fremme er det vist æble-j
Thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-08-11 17:15

On 2011-08-13 13:22:55 +0000, jagge said:

> Har en stak CD'er der er lavet af en DJ ven, dvs mix musik. Når jeg
> importerer vi Itunes kommer titler ikke med, dvs jeg er i den sædvanlige
> spor 1 - 15. Hver gang jeg importerer sker det samme.

Hvis din ven har brændt cd'erne med CD-TEXT, kan titlerne importeres
til iTunes af dette script:
http://dougscripts.com/itunes/scripts/ss.php?sp=cdtexttocdinfo

Desværre fandt jeg det for sent Jeg har rippet flere cd'er hvor jeg
måtte skrive titlerne ind igen.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen