MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Bestemme tilstand af vinduet ??
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-11 15:51

Før W7 Home Edition kunne man bestemme, hvordan en
genvej skulle vise vinduet den lukker op - minimeret,
gedannet eller maksimeret.

Hvordan gør man det i W7 ?

Mvh
KSor

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-08-11 16:35

KS skrev:

> Før W7 Home Edition kunne man bestemme, hvordan en
> genvej skulle vise vinduet den lukker op - minimeret,
> gedannet eller maksimeret.

> Hvordan gør man det i W7 ?

På samme måde. Højreklik - Egenskaber. Sæt den ønskede
indstilling i Kør-boksen.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-11 19:37

"Bertel Lund Hansen" skrev i meddelelsen

KS skrev:

> [...]
> gedannet eller maksimeret.

> Hvordan gør man det i W7 ?

På samme måde. Højreklik - Egenskaber. Sæt den ønskede

http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja, var det bare så enkelt - der er INGEN Kør-boks !

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-08-11 20:31

KS skrev:

> Ja, var det bare så enkelt - der er INGEN Kør-boks !

Det er måske fordi jeg har valgt klassisk tema at jeg har et
faneblad med en kørboks?

--
Bertel

Fra : Edmund

Dato : 13-08-11 00:59

> Det er måske fordi jeg har valgt klassisk tema at jeg har et
> faneblad med en kørboks?

Nææ, jeg har den også, altså på fanebladet genvej.

Der er en rullemenu ud for hvor der står kør.

--
Mvh Edmund

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-11 06:06

KS skrev:

> Ja, var det bare så enkelt - der er INGEN Kør-boks !

Det er måske fordi jeg har valgt klassisk tema at jeg har et
> [...]

Der er åbenbart FORSKEL på genveje !
Prøv at lave en genvej til DR.DK på skrivebordet.
Den har INGEN Kør-felt !

Og det er en genvej til en side hos MS jeg har prøblemer med,
den åbner altid i en frimærke nede i det ene hjørne.

Mvh
KSor

Mvh
KSor

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-11 08:32

KS skrev:

> Der er åbenbart FORSKEL på genveje !
> Prøv at lave en genvej til DR.DK på skrivebordet.
> Den har INGEN Kør-felt !

Nej, det er rigtigt.

En nødløsning består i at installere f.eks. Opera. Den husker
hvordan den sidst blev åbnet. Men man kan stadig ikke vælge i
genvejen hvordan det skal ske.

--
Bertel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-11 08:49

Lad være med at skrive dit indlæg i en andens signatur. Det gør at
newsreadere skærer det væk når man svarer. Skær selv signatur blokken
væk når du svarer på et indlæg eller skaf dig en ordentlig newsreader
der kan gøre det for dig.
http://www.forteinc.com/main/homepage.php

Nå men til dit problem:
Et Internet link åbnes i din browser så det er browserens sidst
huskede størrelse der gælder. Åben din browser og træk vinduet til den
ønskede størrelse (må ikke være maksimeret). Luk vinduet og Browseren
vil huske størrelsen.
Specielt for IE9:
Hvis du laver en genvej med denne på desktop eller taskbar vil den
kunne huske størrelsen på hvert enkelt vindue.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-11 13:57

"Jens Peter Karlsen" skrev i meddelelsen

> [...]

>KS skrev:

>Der er åbenbart FORSKEL på genveje !
>Prøv at lave en genvej til DR.DK på skrivebordet.
Jamen, det var da lige det, der skulle til - thx !

Mvh
KSor

Fra : admin

Dato : 13-08-11 18:39

Jens Peter Karlsen wrote:
> Lad være med at skrive dit indlæg i en andens signatur.

Og så kunne du også undlade at topcitere, når du
nu er ude med riven.....så det er ris til egen røv

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-11 22:40

admin skrev:

> Og så kunne du også undlade at topcitere, når du
> nu er ude med riven.....så det er ris til egen røv

Det er nu ellers topcitering der foretrækkes. Det er toppostning
han skal lade være med - altså: skriv svaret under citatet efter
at det er skåret ned til et minimum.

--
Bertel

Fra : Brian Vestergaard