TOTAL kold bruser, kan ikke komme igang me~
Fra : jagge

Dato : 12-08-11 19:31

OK TOTAL nedtur.

Nu har jeg efter endeløse spekulationer endelig taget springet og
investeret i den her Ipad2 YEAHHH.

Kom hjem, begyndte at opdatere systemet så en frisk Itunes var klar.
Opdateringen hang og hang, så til sidst blev jeg nødt til at force
quitte. Genstartede, det gik MEGET langsomt så jeg tvang den ned.
Genstartede igen og nu kan jeg ikke starte Itunes så jeg kan IKKE få
gang i min Ipad.... NEJJJJJJ.

Når jeg prøver software opdatering kan den ikke opdatere Itunes og det
er selvfølgelig lang tid siden jeg har lavet backup, SUK.

Hva faen gør jeg. Kan jeg hive programmet Itunes ud, og installere det
igen fra App store, uden at påvirke det indhold jeg har i Itunes ? Hvad
gør jeg, det er sateme den helt kolde bruser at jeg ikke kan komme igang
med den ipad så håber nogen kan hjælpe hurtigt ?

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 19:39

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> gør jeg, det er sateme den helt kolde bruser at jeg ikke kan komme igang
> med den ipad så håber nogen kan hjælpe hurtigt ?

Du burde bare kunne downloade iTunes og installere oveni

/thomas

Fra : jagge

Dato : 12-08-11 19:40

> Du burde bare kunne downloade iTunes og installere oveni
>
> /thomas

Tak thomas det prøver jeg sgu.

MVH

Jakob

Fra : jagge

Dato : 12-08-11 20:49

kan komme igang

> Du burde bare kunne downloade iTunes og installere oveni

Pyhh det virkede, takker.

MVH

Jakob