Mail i Lion, navn på afsender i sendt post
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-08-11 05:41

Hej, jeg kører med Gmail, og har gjort det via web i flere år.

Nu ville jeg lige prøve Mail klienten i Lion, og synes egentlig OK om
den, men under sendt post, der står ikke i listen navnet på dem jeg
har sendt til, men istedet mit navn, hvilket jeg jo egentlig er klar
over hvem er

Nogle der har spottet en løsning på dette, det skal siges at Gmail er
sat op med den automatiske opsætning i mail.

// Kim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 14:12

Kim Jørgensen <kimjodder@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Nogle der har spottet en løsning på dette, det skal siges at Gmail er
> sat op med den automatiske opsætning i mail.

Jeg går ud fra du mener Gmail's sendt mappe ?

/thomas

Fra : Steen

Dato : 12-08-11 14:26

> [...]

> Nogle der har spottet en løsning på dette, det skal siges at Gmail er
> sat op med den automatiske opsætning i mail.

Jeg bruge også GMail via Mail app.
Du skal nok bare klikke liger her
http://dl.dropbox.com/u/2576680/sendt.jpg
Og vælge hvad du vil have vist
--
Steen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-08-11 08:20

On 12 Aug., 15:26, ist...@gmail.com (Steen) wrote:

> Jeg bruge også GMail via Mail app.
> Du skal nok bare klikke liger herhttp://dl.dropbox.com/u/2576680/sendt.jpg
> Og vælge hvad du vil have vist

Jep, præcis, men balladen er, jeg i virkeligheden helst vil have at
den viser hvem jeg har sendt til, og dernæst sorteret i datoorden.

Det synes jeg i al besked er mere logisk, men det er nok bare mig

Fra : Steen

Dato : 12-08-11 21:29

> [...]

> den viser hvem jeg har sendt til, og dernæst sorteret i datoorden.
>
> Det synes jeg i al besked er mere logisk, men det er nok bare mig

Ja, hvorfor du ikke får den mulighed forstår jeg ikke. Hos mig er det
præcis sådan at sendt post vises som modtager af den sendte post
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 21:32

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Ja, hvorfor du ikke får den mulighed forstår jeg ikke. Hos mig er det
> præcis sådan at sendt post vises som modtager af den sendte post

Det er fordi OP ser i Gmail udbakke som ikke er den samme som Mail.app
vil bruge til at gemme sendte mails ...

/thomas

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-08-11 03:12

On 12 Aug., 22:32, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Det er fordi OP ser i Gmail udbakke som ikke er den samme som Mail.app
> vil bruge til at gemme sendte mails ...

Det er rigtigt, da jeg bruger Gmail flere steder, kigger jeg i gmails
sendte post, og ikke i den sendte post i mail.

Nåmen, jeg skal vist bare fortsætte med webmailen

// Kim

Fra : Steen

Dato : 13-08-11 10:28

> [...]

> sendte post, og ikke i den sendte post i mail.
>
> Nåmen, jeg skal vist bare fortsætte med webmailen

GMails webmail har da også fået et facelift for nyligt, har den ikke?
Jeg bruger sjældent webmail
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-08-11 10:33

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> GMails webmail har da også fået et facelift for nyligt, har den ikke?
> Jeg bruger sjældent webmail

Du kan skifte til et af deres nye "skins" som er blevet meget pænere jo

/thomas

Fra : Robert Piil

Dato : 13-08-11 10:55

Den 13/08-11 11.33, Thomas von Hassel skrev:

> Du kan skifte til et af deres nye "skins" som er blevet meget pænere jo

De har også en ny labs feature, så man kan kan have listen over mails
til venstre, og et preview pane til højre (a la outlook).

--
Robert Piil
http://piil.org/