MS Windows
briani 27239
Starte links på internet ????
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-11 16:09

Jeg har et problem med en vista, som ikke vil HUSKE hvilket program, som
skal starte, når der klikke på et link.

Den kommer HVER GANG frem med en dialog, hvor jeg skal angive. hvilket
program, der skal anvendes.

Og jeg SÆTTER flueben for at bruge dette program hver gang.

Der må være en eller anden indstilling, som ikke vil overskrives, men hvor ?

Mvh
KSor

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-08-11 16:18

Den 11-08-2011 17:09, KS skrev:
> Jeg har et problem med en vista, som ikke vil HUSKE hvilket
> program, som skal starte, når der klikke på et link.

Prøv i stedet at starte filen via et højreklik => Åbn med,
og vælg så programmet der. Og sørg for, at der er flueben ud
for Brug altid ...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand:

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-11 16:20

"Kim Ludvigsen" skrev i meddelelsen

Den 11-08-2011 17:09, KS skrev:
> [...]

Prøv i stedet at starte filen via et højreklik => Åbn med,
og vælg så programmet der. Og sørg for, at der er flueben ud

Jamen, det er det jeg gør, men den kan ikke huske det til
NÆSTE gang, jeg vil prøve.

Fra : Per

Dato : 11-08-11 18:19

KS wrote:
> "Kim Ludvigsen" skrev i meddelelsen

> Prøv i stedet at starte filen via et højreklik => Åbn med,
> og vælg så programmet der. Og sørg for, at der er flueben ud
> for Brug altid ...

Har du prøvet standardprogrammer ?

Skriv standardprogrammer, i søgefeltet og indstil så derfra.

Måske det hjælper ?

Mvh. Per