Google phone home...
Fra : Steen

Dato : 11-08-11 13:25

Ring direkte fra GMail:
http://www.google.dk/chat/voice/
Når jeg så klikker direkte i Safari på knappen sker der...nada!
Er det Safari, eller bare en drillepind?
--
Steen

Fra : Steen

Dato : 11-08-11 17:38

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Ring direkte fra GMail:
> http://www.google.dk/chat/voice/
> Når jeg så klikker direkte i Safari på knappen sker der...nada!
> Er det Safari, eller bare en drillepind?

Okay, det /er/ en drillepind...
Virker ikke i Danmark
--
Steen

Fra : Niller

Dato : 12-08-11 10:02

On 11 Aug., 18:37, ist...@gmail.com (Steen) wrote:

> Okay, det /er/ en drillepind...
> Virker ikke i Danmark
> --
> Steen

jo det virker vel fint vil jeg tro - du skal bare betale nogen penge
ind på din konto - jeg bruger da video chat en gang imellem - du skal
nok bruge chrome vil jeg tro.....

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 17:30

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> jo det virker vel fint vil jeg tro - du skal bare betale nogen penge
> ind på din konto

kun hvis du vil ringe til "rigtige" telefonnumre ...

>- jeg bruger da video chat en gang imellem - du skal
> nok bruge chrome vil jeg tro.....

næppe ... virker i safari

/thomas

Fra : Steen

Dato : 12-08-11 21:29

> kun hvis du vil ringe til "rigtige" telefonnumre ...

> næppe ... virker i safari

Klikker jeg på knappen (Installer tale- og videochat) sker der ikke en
rygende fis, og går man videre via hjælp får jeg følgende

https://www.google.com/voice/help/setupUnavailable

Google Voice is not available in your country.
Thanks for visiting Google Voice. We're not yet open for users outside
the US, but are planning to expand our service to additional countries
in the future.
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 21:32

> [...]
> Thanks for visiting Google Voice. We're not yet open for users outside
> the US, but are planning to expand our service to additional countries

I typisk Google stil så er der to forskellige ting, det ene er Google
Voice, som også går at du kan ringe _til_ dit Google Nummer.

Det andet er udgående kald via Google Chat / Gmail

jeg siger, glem det, brug skype

/thomas

Fra : Steen

Dato : 13-08-11 09:27

> [...]
> Voice, som også går at du kan ringe _til_ dit Google Nummer.
>
> Det andet er udgående kald via Google Chat / Gmail

Okay, det er TO forskellige ting.
Nå, op i raketten - jeg ringer sgu' alligevel så sjældent til folk.
--
Steen

Fra : Niller

Dato : 12-08-11 12:09

On 12 Aug., 18:29, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> kun hvis du vil ringe til "rigtige" telefonnumre ...

> næppe ... virker i safari
>
> /thomas

tror klart på dig - men hvorfor skulle det ikke virke med mobil
nr. ?

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 19:12

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> tror klart på dig - men hvorfor skulle det ikke virke med mobil
> nr. ?

Har du betalt ?

/thomas

Fra : Niller

Dato : 12-08-11 13:08

On 12 Aug., 20:11, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Har du betalt ?
>
> /thomas

Nops.. vil ik lige betale 10 euro for at se du har ret ( og tror
på dig ) men alle de andre virker, skype - viper - vopium osv. ( ved
godt det er mobil ) kan så bare ikke lige forstå at google ikke skule
virke - med det er lidt lige meget

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 20:11

> [...]

> på dig ) men alle de andre virker, skype - viper - vopium osv. ( ved
> godt det er mobil ) kan så bare ikke lige forstå at google ikke skule

Skype til alm. telefonnumre koster jo også ?

/thomas

Fra : Niller

Dato : 12-08-11 13:37

On 12 Aug., 21:11, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Skype til alm. - sellefonnumre koster jo også ?
>
> /thomas

Ja - selvfølgelig koster det, men det jeg ik forstår er hvorfor det
ikke skulle virke at ringe til en mobil..

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-11 21:21

> [...]

> lige forstå at google ikke skule > > virke - med det er lidt lige meget
>
> Ja - selvfølgelig koster det, men det jeg ik forstår er hvorfor det ikke

Fordi det er et alm. telefonnummer ?

/thomas