Billedfremviser scanner autograf ind?
Fra : Steen

Dato : 09-08-11 19:11

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-407198.html anføres der: /Nå ja, der
er også en smart lille funktion i Mac OS X Lion, der fortjener at blive
nævnt. Hvis du skriver din autograf på et hvidt stykke papir og holder
et op foran webkameraet i din Mac, så kan du få Billedfremviseren til at
skanne den ind og gemme den, så du nemt kan smide den på PDF-dokumenter
i fremtiden. Det er da lidt frækt/

Øhm, det er første gang jeg har hørt det omtalt. Nogen der har prøvet
det?
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-11 19:19

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> i fremtiden. Det er da lidt frækt/
>
> Øhm, det er første gang jeg har hørt det omtalt. Nogen der har prøvet

Det har været i stort set alle reviews :)

og du kører jo 10.7 så så det er jo bare at gå igang :)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-11 22:49

> Det har været i stort set alle reviews :)
>
> og du kører jo 10.7 så så det er jo bare at gå igang :)

Det er da smart, men hvorfor kræver det 10.7? Alle Mac med webkamera kan
vel gøre det uanset styresystem.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-11 07:28

> Det er da smart, men hvorfor kræver det 10.7? Alle Mac med webkamera kan
> vel gøre det uanset styresystem.

Det er en funktion i Preview i 10.7 ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-11 09:53

Den 10/08/11 08.27, Thomas von Hassel skrev:

> Det er en funktion i Preview i 10.7 ...

Jeg synes bare ikke jeg kan finde et menupunkt til funktionen i Preview.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 10-08-11 09:57

On 10/08/11 10.53, Anders Sørensen wrote:

> Jeg synes bare ikke jeg kan finde et menupunkt til funktionen i Preview.

Preview -> Preferences -> Signatures

Mvh Jonas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-11 09:58

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Jeg synes bare ikke jeg kan finde et menupunkt til funktionen i Preview.

Det er under Indstillinger / Preferences

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-11 20:04

Den 10/08/11 10.58, Thomas von Hassel skrev:

> Det er under Indstillinger / Preferences

Det er nu ikke altid de mest logiske steder tingene er gemt hen