MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Logon ved start i XP
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-08-11 10:37

Min nye mini-pc med Windows XP er 'pludselig' begyndt at
forlange, at jeg skal klikke på mit navn for at komme videre fra
åbningsbilledet, når jeg tænder for dyret.

Hvor(dan) er det at jeg kan komme ud over det? Altså fjerne dette
krav og undgå at klikke på et logon-ikon; computeren har kun én
bruger.

--
Jørgen Grandt

Fra : Gamle

Dato : 09-08-11 10:54

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
>
> Hvor(dan) er det at jeg kan komme ud over det? Altså fjerne dette
> krav og undgå at klikke på et logon-ikon; computeren har kun én

Kig længere nede. Den 26/7 fra Jane.

Mvh.
Torben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-11 12:06

Gamle skrev:

> Kig længere nede.

Der står mit tekrus.

> Den 26/7 fra Jane.

Indlæg slettes hos mig efter en uge.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 09-08-11 13:29

Bertel Lund Hansen skrev:

>Indlæg slettes hos mig efter en uge.

....og det er vi da sådanset ligeglade med )

Hilsen emj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-11 15:40

emjeppesen skrev:

> ...og det er vi da sådanset ligeglade med )

Ja, hvis du ikke forstod den dybere mening, så er du.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 09-08-11 22:48

Bertel Lund Hansen skrev:

>Ja, hvis du ikke forstod den dybere mening, så er du.

Din the er vist blevet kold nu

Hilsen emj

Fra : Mogens

Dato : 09-08-11 15:42

> Der står mit tekrus.

> Indlæg slettes hos mig efter en uge.

Ja og hvad så? Det var jo heller ikke til dig.

Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-11 15:59

Mogens skrev:

> Ja og hvad så? Det var jo heller ikke til dig.

En af de ting der karakteriserer den menneskelige intelligens, er
at man kan overføre viden fra ét område til et andet.

--
Bertel

Fra : Gamle

Dato : 09-08-11 18:07

Bertel Lund Hansen wrote:

> En af de ting der karakteriserer den menneskelige intelligens, er
> at man kan overføre viden fra ét område til et andet.

Og hvor ved du så det fra.

/Torben

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-08-11 22:54

Mogens skrev:

> Ja og hvad så? Det var jo heller ikke til dig.

Pointen var nok at "kig længere nede" er et vidt begreb. Det kommer
meget an på brugerfladen i ens nyhedsgruppelæser.
Kigger jeg længere nede på min skærm, ser jeg indholdsruden med det
markerede indlæg.

Jeg skulle kigge længere *oppe* i den tråd der hedder "XP Log on".

--
Philip

Fra : Gamle

Dato : 10-08-11 11:42

Philip Nunnegaard wrote:

> [...]
> markerede indlæg.
>
> Jeg skulle kigge længere *oppe* i den tråd der hedder "XP Log on".

Og jeg skrev

Kig længere nede. Den 26/7 fra Jane.

Er det uforståeligt at man skal gå til 26/7?

Men det er også svært.

/Torben