iPhone 5 ?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 08-08-11 22:46

Niecen kan altså ikke vente længere, nu _vil_ hun have en iPhoen 4. Jeg
er derimod ret tålmodig, jeg venter på 5'eren. Men mit spring er ikke så
stort som hendes. Hun går fra nul iPhone til iPhone 4, jeg går fra en
3'er til en 5'er.

Hvornår mon 5'eren kommer?

--
v.h., Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-08-11 22:50

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> er derimod ret tålmodig, jeg venter på 5'eren. Men mit spring er ikke så
> stort som hendes. Hun går fra nul iPhone til iPhone 4, jeg går fra en

når den er klar... ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-11 23:16

> [...]

> er derimod ret tålmodig, jeg venter på 5'eren. Men mit spring er ikke så
> stort som hendes. Hun går fra nul iPhone til iPhone 4, jeg går fra en

Det er jo kun rygter, men mange taler om september. Tror du ikke, du kan
tale din niece fra det? På længere sigt bliver hun jo gladere for den
nye model. Men hun skal selvfølgelig selv afgøre det. Her er et link til
nogle rygter:

<http://www.macrumors.com/2011/08/02/carriers-currently-testing-iphone-5
-in-sealed-boxes/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kent

Dato : 09-08-11 08:58

Henrik Münster tastede følgende:

> [...]
> tale din niece fra det? På længere sigt bliver hun jo gladere for den
> nye model. Men hun skal selvfølgelig selv afgøre det. Her er et link til

Jeg synes, at hun skal købe den nu for september er i det store udland.
Så går der vel et par måneder før der er plads til de små markeder
rundt omkring (Europa og lignende).

Kent

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-08-11 20:06

> Det er jo kun rygter, men mange taler om september. Tror du ikke, du kan
> tale din niece fra det?

Jeg har osse selv hørt september. Så jeg kan godt vente, men det kan min
niece altså ikke. Hun brænder for en iPhone, og det _skal_ være _nu_
For moster og onkel har længe haft iPhones, mens hendes egen far sværger
til andre mærker i smartphones. Så niecen har vist haft nogle
diskussioner på de indre linier

--
v.h., Mich

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-11 21:44

> [...]
> For moster og onkel har længe haft iPhones, mens hendes egen far sværger
> til andre mærker i smartphones. Så niecen har vist haft nogle

Jamen det er da også fint. Man må jo afgøre med sig selv, hvor meget man
har "brug for den", og hvor lang tid man synes, man kan holde ud at
vente. En iPhone 4 er i hvert fald rigtig lækker. Jeg er meget glad for
min, og jeg har bestemt ikke tænkt mig at skifte den ud, når der kommer
en ny model. Så skal den nye da i hvert fald mindst kunne lave kaffe.
Det må være nok at skifte ud hver anden gang.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-08-11 21:54

> Jamen det er da også fint. Man må jo afgøre med sig selv, hvor meget man
> har "brug for den", og hvor lang tid man synes, man kan holde ud at
> vente. En iPhone 4 er i hvert fald rigtig lækker.

En iPhone4 er da i hvert fald meget bedre end slet ingen iPhone (som er
hendes sistuation lige nu)

> [...]
> en ny model. Så skal den nye da i hvert fald mindst kunne lave kaffe.
> Det må være nok at skifte ud hver anden gang.

Jamen, det er da vist osse en dejlig fon. Kranen har llige fået en
(erstatning efter et tyveri af hendes iPhone - af 1. geenration). Det er
et fremskridt siger hun, men jeg kender slet ikke hendes iPhone4. Jeg
får sjældent lov til at røre den

Mit skifte er da vel heller ikke overdrevet? Fra 3G til iPhone5 (når den
kommer) er da et skifte, der springer to generationer over. Men den kan
nok ikke lave så god kaffe, som du kan?

--
v.h., Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-11 21:54

> Jamen det er da også fint. Man må jo afgøre med sig selv, hvor meget man
> har "brug for den", og hvor lang tid man synes, man kan holde ud at
> vente. En iPhone 4 er i hvert fald rigtig lækker.

Meget godt gået for en telefon med ca. 14 mdr. på bagen ...

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 09-08-11 10:34

On Tue, 09 Aug 2011 09:58:29 +0200, <Kent> wrote:

> Jeg synes, at hun skal købe den nu for september er i det store udland.
> Så går der vel et par måneder før der er plads til de små markeder
> rundt omkring (Europa og lignende).

Nja, lansering i USA og så i Europa har som oftest vært på samme dag
eller 1-2 uker etterpå.

Hvor enkelt det er å få tak i ved lanseringstidspunktet er en annen sak.

Klarer man å vente, er det like greit å vente. Men trenger man en mobil
nå er det ikke feil å kjøpe en iP4 IMHO. Så fremt man føler det er et
greit tilbud.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-08-11 05:27

Den 08/08/11 23.46, Mich. Ottosen skrev:
> [...]
> er derimod ret tålmodig, jeg venter på 5'eren. Men mit spring er ikke så
> stort som hendes. Hun går fra nul iPhone til iPhone 4, jeg går fra en

Hun skal købe 4'eren og så 5'eren når den kommer vi skal have gang i
hjulene....

PS: Hvis hun samtidig ville købe pandora-smykker for et par hunrede
milliarder ville det være cool