Outlook 2000 og Win7.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-08-11 16:50

Hej

Nogen derude der ved om denne kombination, Outlook 2000 på Windows7
burde gå godt?
Har forsøgt det, men bliver ved med at få fejl på Outlook, den mangler
WAD DLL-filen, hvad det så end er for en

og ja, der ER en god grund til at jeg vil anvende denne kombination.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-08-11 17:01

Den 08-08-2011 17:49, Uffe Bærentsen skrev:
> [...]
> WAD DLL-filen, hvad det så end er for en
>
> og ja, der ER en god grund til at jeg vil anvende denne kombination.

Rettelse:
Det var ikke WAD DLL-filen, men WAB DLL-filen.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-08-11 17:04

Uffe Bærentsen skrev:

>Det var ikke WAD DLL-filen, men WAB DLL-filen.

Windows Adresse Bog

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : admin

Dato : 08-08-11 19:22

Ivan V. Klattrup wrote:

> Windows Adresse Bog

Og den er en del af Outlook Express som så
ikke er i 7'eren eller Office 2000....men der er
hjælp at hente her:
www.eksperten.dk/spm/937591

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-08-11 18:10

Uffe Bærentsen skrev den 08-08-2011 17:49:
> Nogen derude der ved om denne kombination, Outlook 2000 på Windows7
> burde gå godt?

Det kan i hvert fald ikke umiddelbart lade sig gøre. Så vidt jeg husker,
er det fordi adressekartoteket på et tidspunkt blev lavet om, og det var
forbundet med Windows. Jeg kan ikke huske, om der findes en måde at omgå
det på.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-08-11 16:43

Uffe Bærentsen kom med følgende:
> Nogen derude der ved om denne kombination, Outlook 2000 på Windows7
> burde gå godt?

Som andre nævner, så er der formentlig problemer med 2000 og ældre.

Men jeg bruger 2003 - den virker fint på Windows 7.

Jan