Antikrists fire tråde
Fra : Lyrik

Dato : 08-08-11 09:06

1 begynder:
"Hvis det var sandt, at Jesus havde eksisteret", Man må tage sig til
hovedet over dette sataniske pseudoudsagn.
Lederen af en bevægelse har altid eksisteret.
Marx har eksisteret for marxisterne. Lenin for leninisterne. Stalin for
stalinisterne og så videre.
Verdens ultimativt største bevægelse de kristne kan være evigt forvisset
om at Kristus har eksisteret!

I 2 skriver Antikrist:
"Men den profet eller den, der har drømmesyner, skal lide døden, for han
har prædiket frafald fra Herren jeres Gud, som førte jer ud af Egypten
og udfriede dig af trællehuset. Han har villet lede dig bort fra den
vej, som Herren din Gud har befalet dig at vandre ad. Du skal udrydde
det onde af din midte." (5.mos. 13:2-6)

Den mest logiske anklage mod Jesus ville have været den, men ikke engang
den bliver taget alvorligt af evangelierne. Jesus profeterede ikke
”andre guder”, men ”riget”.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Denne farisæiske kalkede grav som giver den som ren udadtil, men som er
fuld af råddenskab, sanktionere Jesu dødsdom fordi han skal lide den
fordi han har haft "drømmesyner"
han myrder så at sige jesus i newsgruppen dk.livssyn kristendom!!! Og I
finder jer stiltiende i det.

var der en dk.livssyn.farisæisme så vilde jeg radbrække Moses der og
sætte ham på hjul og stejle! Han myrdede en ægypter og var en datidens
"Anders Breivik!"
Hans børn er ligeså. mordere og vederstyggelige sex-chimpanser!

Jeg ville have kommenteret resten af Antikrists slibrige spy. Men jeg e
r for ophidset nu til at skrive mere.

Jens