Alternativ til Safari?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-08-11 11:53

Har brug for et alternativ til Safari.

Efter jeg har fået LION virker min netbank ikke, det er www.finansbanken.dk

Safari, Opera, Firefox og Chrome er prøvet og ingen af dem virker…

Findes der en browser der virker med www.finansbanken.dk når man
trykker på linket 'Log på Netbanken'???

H.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-08-11 12:10

<Henrik> wrote:

> Findes der en browser der virker med www.finansbanken.dk når man
> trykker på linket 'Log på Netbanken'???

Jeg bed mærke i at Java ikke var installeret i Lion pr. default. Kan det
være årsagen til dine problemer på tværs af browserne.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-08-11 12:13

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Jeg bed mærke i at Java ikke var installeret i Lion pr. default. Kan det
> være årsagen til dine problemer på tværs af browserne.

OP kan evt. besøge denne:

<http://www.tjekpc.dk/>

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-08-11 12:12

<Henrik> wrote:

> [...]
>
> Efter jeg har fået LION virker min netbank ikke, det er www.finansbanken.dk
>
> Safari, Opera, Firefox og Chrome er prøvet og ingen af dem virker…

Du mangler nok Java ...

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-08-11 17:55

On 2011-08-07 10:53:11 +0000, Henrik, Silkeborg said:

> [...]
>
> Efter jeg har fået LION virker min netbank ikke, det er www.finansbanken.dk
>
> Safari, Opera, Firefox og Chrome er prøvet og ingen af dem virker…

Ja, Safari virker nu i Lion med finansbanken. I SnowLeopard skulle jeg
logge ind to gange i Safari, og én gang i Firefox, men nu er der
pludselig ingen problemer med Safari i Lion.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 07-08-11 19:40

Den 07/08/11 12.53, Henrik skrev:

> Efter jeg har fået LION virker min netbank ikke, det er www.finansbanken.dk

Nu bruger jeg ikke Lion. Kommer senere, når der foretaget
diverse fejlrettelser.

I Snow Leopard fik jeg pludselig problemer med at logge på
Handelsbanken. Safari havde ellers virket upåklagelig.

Ved at eksperimentere fandt jeg ud af, at Safari skal køre
i "Privat browser...". Så kan der logges på uden nogen
problemer. Med denne metode fik jeg også et korrekt
login til Finansbanken.

/Svend Erik

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 09-08-11 00:20

<Henrik> wrote:

> [...]
>
> Efter jeg har fået LION virker min netbank ikke, det er www.finansbanken.dk
>
> Safari, Opera, Firefox og Chrome er prøvet og ingen af dem virker…

Når du forsøger at logge på, så ser du i stedet en puslespilsbrik i din
browser. Klik på den, så starter Systemopdatering automatisk for at
hente Java fra Apple, så kører det hele som i Snow Leopard.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.