Crashplan?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-08-11 21:15

Jeg kan ikke finde min crashplan.app efter opdateringen til 10.7 er der
andre med lignende oplevelser?

--
Flemming

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 06-08-11 14:27

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Jeg kan ikke finde min crashplan.app efter opdateringen til 10.7 er der
> andre med lignende oplevelser?
Min køre som sædvanlig også efter update 10.7
Per

Fra : Anders - Pil ikke ve~

Dato : 06-08-11 18:10

Den 05/08/11 22.15, Flemming Rubini skrev:
> Jeg kan ikke finde min crashplan.app efter opdateringen til 10.7 er der
> andre med lignende oplevelser?

heller ingen problemer her på vores 5 mac'er - prøv evnt. at
geninstallere for at få opdateret hvor programmet er.
Jeg tror ikke på Lion har slettet filerne - men måske har du "forlagt"
hvor crashplan er placeret

--
Tænk positivt ....
.... Det kunne være værre ...

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-08-11 20:21

Anders - Pil ikke ved min mail adr. - den er gyldig
<NoSpamFilterForSex003@BotNak.dk> wrote:

> [...]
> geninstallere for at få opdateret hvor programmet er.
> Jeg tror ikke på Lion har slettet filerne - men måske har du "forlagt"

Jeg geninstallerede og alt var Honky Dory. Men jeg undrer mig over hvad
der skete med programmet. Jeg har søgt alle steder, også kigget i
"Incompatible Software". Er selvfølgelig nysgerrig efter hvordan det kan
gå til.

--
Flemming

Fra : Anders - Pil ikke ve~

Dato : 06-08-11 20:25

Den 06/08/11 21.21, Flemming Rubini skrev:
> [...]
> der skete med programmet. Jeg har søgt alle steder, også kigget i
> "Incompatible Software". Er selvfølgelig nysgerrig efter hvordan det kan

Og du er klar over java skal installeres når du kører crashplan - det
kunne evnt. være årsagen på dit problem, men vores mac'er kom selv og
oplyste at java skulle installaleres når jeg startede ch´rashplan.
Og det skete så næsten automatisk via app. store

--
Tænk positivt ....
.... Det kunne være værre ...

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-08-11 08:36

> [...]

> oplyste at java skulle installaleres når jeg startede ch´rashplan.
> Og det skete så næsten automatisk via app. store

Ja, jeg blev også promted for javaopdatering.

--
Flemming