Starcraft II gratis
Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-08-11 13:22

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 05-08-11 13:53

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> <http://arstechnica.com/gaming/news/2011/08/starcraft-2-replaces-demo-wi
> th-starter-edition.ars>

Topnice. Er lige nået til grænsen for World of Warcraft Starter
edition.

Så er det vi skal til at kalde Thomas en tøsedreng.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-08-11 13:54

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110805 <nospam0002+20110805@gmail.com> wrote:

> Topnice. Er lige nået til grænsen for World of Warcraft Starter
> edition.
>
> Så er det vi skal til at kalde Thomas en tøsedreng.

*suk* ... jeg havde håbet på en masse møgvejr og intet andet at lave i
sommerferien, men nej ... ingen star craft til mig .... jeg statser på
de kolde vinteraftner nu

/thomas

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-08-11 14:34

> *suk* ... jeg havde håbet på en masse møgvejr og intet andet at lave i
> sommerferien, men nej ... ingen star craft til mig .... jeg statser på
> de kolde vinteraftner nu

Jeg tror også jeg bliver nød til at nøjes med bare at have mine cesna
172 hovedtelefoner i tasken.

--
Flemming

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 05-08-11 16:05

> *suk* ... jeg havde håbet på en masse møgvejr og intet andet at lave i
> sommerferien, men nej ... ingen star craft til mig .... jeg statser på
> de kolde vinteraftner nu

Tøsedreng ;)