Safari i Lion
Fra : Steen

Dato : 04-08-11 12:22

Jeg skal lige vænne mig til at Safari opfører sig lidt anderledes i
Lion. Jeg kom pludseligt til at se, at jeg havde en hel stak sider åbne
i Safari - det er nok fordi browseren husker seneste åbne side, og ved
ny start (fx via link i en mail) åbner en ny side oven i den gamle.
Kigger man ikke i "Vindue" har man inden længe en ordentlig stak vinduer
at slæbe rundt på.
Førhen havde jeg alle åbne vinduer i tabs

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 04-08-11 19:40

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> at slæbe rundt på.
> Førhen havde jeg alle åbne vinduer i tabs

Du kan ændre det i Indstillinger -> Faner
Sæt Åben vinduer i faner i stedet for vinduer til Altid
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Steen

Dato : 05-08-11 19:28

Den 04/08/11 20.39, Jesper Ørsted skrev:

> Du kan ændre det i Indstillinger -> Faner
> Sæt Åben vinduer i faner i stedet for vinduer til Altid

Takker. Så må jeg jo bare ændre det igen