Gemme sendte mails i Thunderbird
Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-08-11 20:26

Jeg kan ikke finde det flueben eller hvad der
nu skal til, for at jeg har alle de mail jeg
har sendt med tiden, liggende i mappen:
"Sendt"
Alle mine indlæg i NG er gemt fint.
Det skal måske tilføjes at jeg bruger to
forskellige udbydere til hhv mails og News.

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-08-11 20:42

Andersen [3650] skrev den 02-08-2011 21:25:
> Jeg kan ikke finde det flueben eller hvad der
> nu skal til, for at jeg har alle de mail jeg
> har sendt med tiden, liggende i mappen:
> "Sendt"

I den ny Thunderbird 5 er det i: funktioner -> kontoindstillinger ->
kopier & mapper (i ventstre kolonne). Der skal være flueben i "Anbring
en kopi i:" og neden under vælges, hvor mailene skal gemmes.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-08-11 21:02

Den 02-08-2011 21:42, Jens Jensen skrev:

> I den ny Thunderbird 5 er det i: funktioner -> kontoindstillinger ->
> kopier & mapper (i ventstre kolonne). Der skal være flueben i "Anbring
> en kopi i:" og neden under vælges, hvor mailene skal gemmes.

Takker