Kvitteringer i og for Gmail
Fra : Bent

Dato : 31-07-11 13:56

Kvitteringer i og for G-mail kan faktisk være særdeles relevant,
selvom det måske ikke juridisk er holdbart.
Funktionen savnes derfor stadig i aller højeste grad.
Så lad os snart få muligheden både for at kvittere samt anmode om
kvittering !!!

(det kan ikke være rimeligt at man skal tvinges til at bruge andre
klienter til G-mail for at få løst dette ene problem)

Vi venter derfor stadig her i 2011 på muligheden for kvitteringer i G-
mail.!

Venligst
Bent

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-07-11 20:58

Bent skrev:

>Så lad os snart få muligheden både for at kvittere samt anmode om
>kvittering !

Nej

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mogens

Dato : 31-07-11 21:21

Den 31-07-2011 21:55, Bent skrev:

> Vi venter derfor stadig her i 2011 på muligheden for kvitteringer i G-
> mail.!

Nej, det gør vi ikke.

Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-08-11 07:48

Bent skrev:

> Vi venter derfor stadig her i 2011 på muligheden for kvitteringer i G-
> mail.!

Næ.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 01-08-11 09:51

Bent skrev:

>Kvitteringer i og for G-mail kan faktisk være særdeles relevant,

I hvilke tilfælde?

Hilsen emj

Fra : Chano Andersen

Dato : 01-08-11 18:05

Den 31-07-2011 21:55, Bent skrev:
> Vi venter derfor stadig her i 2011 på muligheden for kvitteringer i G-
> mail.!

Jeg er faktisk rigtigt glad for, at den mulighed ikke er der.
Kvitteringer er noget fanden skabte på en rigtig dårlig dag. De tjener
intet formål, og folk brokker sig bare over at man ikke har svaret deres
ligegyldige e-mails. Mine mail klienter er instrueret i IKKE at afsende
en sådan kvittering.

En anden grund til ikke at bruge dem, er at visse mailprogrammer
konstant sender dem, hvis man f.eks. lige får markeret mailen ulæst, så
ryger der en ny kvittering afsted.

I øvrigt kan man også tilgå sine mails hos g-mail med andre mail
klienter, som understøtter de forhadte kvitteringer.

- Chano Andersen.