Eksportere/importere Outlook Express mappe~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-07-11 15:14

Jeg har Outlook Express (WinXP Home) på min gamle pc og ønsker at
importere/eksportere alle mine mapper/mails til Outlook 2007 på en ny pc med
Win7 Starter.

Jeg har prøvet at kopiere Outlook lagringsmappen til Win7 pc'en og derefter
tage importere-funktionen i Outlook 2007, men den finder ikke den kopierede
lagringsmappe fra OuExp.

Hvad gør jeg?

Claus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-07-11 23:18

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har prøvet at kopiere Outlook lagringsmappen til Win7 pc'en og
> derefter tage importere-funktionen i Outlook 2007, men den finder ikke den

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/importere-dine-meddelelser-eller-din-konto-fra-outlook-express-til-outlook-HA010079919.aspx

Bemærk at du skal have hele mappen med og du må kun lige markere mappen ved
importen til outlook, du må ikke åbne den. Hvis du åbner mapper kan outlook
ikke se noget.

Kurt

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-08-11 05:40

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bemærk at du skal have hele mappen med og du må kun lige markere
> mappen ved importen til outlook, du må ikke åbne den. Hvis du åbner

Takker!

Claus