WIN Mail
Fra : kk

Dato : 28-07-11 17:25

Jeg synes, at WinMail, som stammer fra Vista, og som kun findes i Win 7
som en "Skygge" er et aldeles udmærket mailprogram. Det dækker de
fleste almindelige borgeres behov, men er temmelig bøvlet at få
installeret på en (NY) win 7 computer, som helst vil installere winLive
og hvad dertil hører, - og alt det der.
Hvordan kan man formå MS til at komme med en version af WINmail til win
7? og som ligner Windows mail express? - som de fleste var glade for?
Jeg er af (/john) på bedste vis blevet hjulpet til at "snydeinstallere
WINMail på min 7 installation.
MS Burde IMHO være mere behjælpelig i så henseende!

mvh
kk
Undskyld tyrkfejlene.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-11 18:23

Den 28-07-2011 18:24, kk skrev:

> Hvordan kan man formå MS til at komme med en version af
> WINmail til win 7? og som ligner Windows mail express? - som
> de fleste var glade for?

Programmet er dødt. Du får ikke Microsoft (eller andre
softwareproducenter) til at hjælpe med et program, som de
ikke udvikler mere på, og som de helst så folk holdt op med
at bruge.

> Jeg er af (/john) på bedste vis blevet hjulpet til at
> "snydeinstallere WINMail på min 7 installation.
> MS Burde IMHO være mere behjælpelig i så henseende!

Nej, det kan jeg ikke se, de burde. Det kan godt være, at
nogle brugere foretrækker de gamle programmer, men fra en
producents synspunkt giver Microsofts beslutning fin mening.

> Undskyld tyrkfejlene.

Den slags kan man bedre undgå med andre programmer end lige
netop Windows Mail.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : kk

Dato : 28-07-11 21:02

Efter mange tanker skrev Kim Ludvigsen:

> [...]
> Microsofts beslutning fin mening.

> Den slags kan man bedre undgå med andre programmer end lige netop Windows

Mange tak for svaret, - selv om jeg ikke kan li' det!
mvh
kk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-07-11 21:25

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> Mange tak for svaret, - selv om jeg ikke kan li' det!
> kk

Næh - men det er da rimelig simpelt at have en kopi liggende på en
harddisk eller en CD, så man lige kan kopiere den ind - og vupti, så er
man kørende

Jan

Fra : kk

Dato : 29-07-11 05:48

Jan Vestergaard formulerede Thursday:

> Næh - men det er da rimelig simpelt at have en kopi liggende på en harddisk
> eller en CD, så man lige kan kopiere den ind - og vupti, så er man kørende
>

> Jan

Ja, du har ret.
mvh
kk ^^