kontakt med nas efter opgradering
Fra : thohei

Dato : 26-07-11 05:10

Hvordan mon jeg igen kommer i kontakt med min nas? Efter opgradering
til 10.7 dukker den ikke længere op til højre i finder-vinduet. Er
der noget bestemt jeg skal gøre?
Thomas

Fra : thohei

Dato : 26-07-11 05:14

On Jul 26, 1:10 pm, thohei <heine...@mail.dk> wrote:
> Hvordan mon jeg igen kommer i kontakt med min nas?  Efter opgradering
> til 10.7 dukker den ikke længere op til højre i finder-vinduet.  Er
> der noget bestemt jeg skal gøre?
> Thomas

.....til venstre i finder-vinduet, naturligvis....

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-07-11 12:50

thohei <heinesen@mail.dk> writes:

> ....til venstre i finder-vinduet, naturligvis....

Så er du nok også en af dem der har brug for en firmwareopgradering.
Emnet var diskuteret forleden her i gruppen.

Hvis den også leger Windows-server, skulle den dukke op efter et stykke
tid alligevel men så kun via Windows-fildeling.

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 15:29

Den 26/07/11 13.10, thohei skrev:
> Hvordan mon jeg igen kommer i kontakt med min nas? Efter opgradering
> til 10.7 dukker den ikke længere op til højre i finder-vinduet. Er
> der noget bestemt jeg skal gøre?

Din NAS skal nok have en firmwareopdatering. Der kom en opdatering til
min Buffalo Linkstation i går, nu kan jeg se mine filer igen.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 26-07-11 16:55

Den 26/07/11 16.29, Anders Sørensen skrev:

> Din NAS skal nok have en firmwareopdatering. Der kom en opdatering til
> min Buffalo Linkstation i går, nu kan jeg se mine filer igen.

Kører TM også ?

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 17:10

Den 26/07/11 17.55, Andreas Møller Hansen skrev:

> Kører TM også ?

Den er der på, men jeg bruger den ikke mere. Jeg havde problemer med at
komme i kontakt med den efter et par måneder, så skiftede jeg til en
usb-disk.
Jeg tror snart jeg skal ha' mig en Cime Capsule.