Kan man gemme en mailsamtale som PDF ??
Fra : jagge

Dato : 26-07-11 09:58

Hey

Er vild med "samtale" strukturen i det nye mail. En ting jeg MEGET gerne
ville kunne er at gemme en komplet samtale som PDF, kan være rigtigt
nyttigt.

MEN jeg kan ikke finde denne mulighed, kan det gøres ??

MVH

Jakob

Fra : Michael Horn

Dato : 26-07-11 10:40

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> nyttigt.
>
> MEN jeg kan ikke finde denne mulighed, kan det gøres ??

Det kan næsten ikke være nemmere.
Tryk på print, gem som pdf - vola
Michael Horn

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-07-11 10:49

jagge@noname.invalid (jagge) writes:

> [...]
> nyttigt.
>
> MEN jeg kan ikke finde denne mulighed, kan det gøres ??

Kan du ikke bare printe den og så gemme som PDF der?

Fra : jagge

Dato : 26-07-11 15:01

> Kan du ikke bare printe den og så gemme som PDF der?

Det prøvede jeg først men blev snydt af at layoutet var anderledes en i
"samtale" view. Jeg kan sgu ikke lige gennemskue om det hele kommer med
når man printer en samtale.

Bringer den alle mails sammen i der her "quote" layout ?

Leger lige lidt mere med det.

MVH

Jakob