Metal er tilbage i iTunes
Fra : Steen

Dato : 25-07-11 22:25

For et par versioner tilbage forsvandt hard rock og metal fra iTunes´
radiooversigt.
I 10.4 er hard rock/metal tilbage - med nogle stationer helt oppe i 320
kbps.
Jeg har i et stykke tid været flittig lytter af NRK P3 Pyro
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-07-11 22:31

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> kbps.
> Jeg har i et stykke tid været flittig lytter af NRK P3 Pyro

\m/

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-07-11 01:14

> [...]

> kbps.
> Jeg har i et stykke tid været flittig lytter af NRK P3 Pyro

Direkte link:

<http://tunein.com/radio/NRK-P3-Pyro-s131466/>

--
Flemming

Fra : N/A

Dato : 26-07-11 09:56

Fra : Steen

Dato : 26-07-11 09:56

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Hold da helt op )
>
> <http://tunein.com/search/?query=pyro>

Ja, egentligt er Pyro et ugentligt radioprogram på NRK, men folkene bag
har tilsyneladende samtidigt en internetradio som hedengangne DR Rock,
altså en jukeboks der spiller i det uendelige
--
Steen