paralisi canarino
Fra : Igor

Dato : 22-07-11 16:09

Ho un canarino di circa 3 anni che è stato colpito da una forma neurologica
che gli impedisce di usare le zampe quindi, privo di equilibrio, sopravvive
muovendosi sul fondo della gabbia aiutandosi con le ali, ma ogni tanto lo
trovo ribaltato sul dorso. Gli somministro 1 goccia di Be Total 2 volte al
giorno. Ma il termine di 20 gg. sta per scadere. Come posso aiutarlo ??

Fra : Aksel

Dato : 30-07-11 10:07

"Igor" <teg205@libero.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> giorno. Ma il termine di 20 gg. sta per scadere. Come posso aiutarlo ??

Jeg synes, at det tyder mest på, at fuglen er fløjet imod noget, hvorved
hjernen er blevet beskadiget - eksempelvis af et intracranialt hæmatom. (et
gæt). I så fald skal det være opstået ret pludseligt, men det står der
vist ikke noget om.
Du kan næppe gøre andet end det, du har gjort.

Mvh
Aksel

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 30-07-11 10:29