Bus Paris->København?
Fra : JS

Dato : 17-07-11 22:21

Nogen der kender til andre busselskaber som kører fra Paris til KBH end:

http://www.eurolines.dk/Eurolines-Denmark.2.0.html

har brug for at bestille en billet den 27 juli fra Paris.

Fra : Peter T.

Dato : 18-07-11 00:31

Den 17-07-2011 23:20, JS skrev:

> Nogen der kender til andre busselskaber som kører fra Paris til KBH end:
>
> http://www.eurolines.dk/Eurolines-Denmark.2.0.html

Svjv er der ikke andre busser end eurolines. Og det er vist også med
skift undervejs, så turen kan snildt blive pænt lang.

> har brug for at bestille en billet den 27 juli fra Paris.

Du er godt nok sent ude, men Norwegian Air, Easyjet, Cimber, Air France
og SAS flyver mellem Paris og Kbh hver dag. Jeg formoder dog stærkt, at
det er en anelse pebret med så kort frist - og så i højsæsonen. Prøv
dog alligevel på søgemaskiner såsom Momondo og deslige.

Alternativet er måske tog?

--
Peter T.

Ved emailkontakt - fjern de kunstige pløkker fra min emailadresse :)

Fra : Peter T.

Dato : 18-07-11 00:46

Den 18-07-2011 01:31, Peter T. skrev:

> Du er godt nok sent ude, men Norwegian Air, Easyjet, Cimber, Air France
> og SAS flyver mellem Paris og Kbh hver dag.

Jeg var 100% på at Cimber fløj til Paris, men det er tilsyneladende ikke
tilfældet.

Fra : Armand

Dato : 03-08-11 14:41

Den 18-07-2011 01:45, Peter T. skrev:

> Jeg var 100% på at Cimber fløj til Paris, men det er tilsyneladende ikke
> tilfældet.

Cimber droppede Paris (m.fl?) da det så mørkest ud først på sommeren!

Det fik indflydelse på vores Florida-ferie hvor vi for udafgående fløj
med Air France fra billund over Paris, men skulle have været med Cimber
hjem fra Paris hvilket blev ændret til Kastrup med SAS + Cimber videre
til Billund

--
Armand.