Disneyland Parid
Fra : Heidi - Tullebo Katt~

Dato : 16-07-11 21:09

Nogen der kan anbefale et rejsebureau?

Hilsen Heidi

Fra : Preben

Dato : 16-07-11 21:42

Den 16.07.2011 kl. 22:09 skrev Heidi - Tullebo Kattehjem
<FJERNDETTEpost@tullebo.dk>:

> Nogen der kan anbefale et rejsebureau?

Til hvad?
Kan du ikke booke selv?
http://www.booking.com/region/fr/disneyland-paris.da.html?aid=335793;label=disneyland-paris-02c*EaSdYIUy4t92u0IRPwS6667294417;ws=

--
mvh/Preben

Fra : Heidi

Dato : 16-07-11 21:48

> Til hvad?
> [...]

Hej Preben
Åbenbart ikke :)

Skal bruge fly og hotel nær Disneyland - 2 personer i september. Ankomst
torsdag eftermiddag, afrejse søndag sen eftermiddag
Når jeg søger, finder jeg kun rejser med flyankomst sent torsdag aften (som
i rigtige sent) og afrejse meget tidligt søndag.

Det ville da også være fint at høre nogle erfaringer med forskellige
rejsebureauer :)

Hilsen Heidi
PS_: tak for rettelse af stavefejl i overskrift :)

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 17-07-11 10:46

Den 16-07-2011 22:47, Heidi skrev:

> [...]
> rejsebureauer :)
>
> Hilsen Heidi
> PS_: tak for rettelse af stavefejl i overskrift :)

Prøv www.expedia.dk

Hvis det ikke vil lykkes med en pakkerejse, så bestil flybilletter og
hotel hver for sig.

Vi har bestilt hoteller via Expedia mindst 8 gange i USA, Frankrig,
Italien, Tyskland og Folkerepublikken Kina og er indtil nu meget tilfredse.
Husk at tjekke hoteltilbud andre steder for anmeldelser f.eks.
www.tripadvisor.com.

Et andet godt sted at søge flere muligheder er www.kayak.com

God tur

Bjarne

Fra : Peter T.

Dato : 18-07-11 00:45

> [...]
> Når jeg søger, finder jeg kun rejser med flyankomst sent torsdag aften (som
> i rigtige sent) og afrejse meget tidligt søndag.

Air France har 5 fly mellem Kbh og Paris dagligt. AF1351, AF2051 og
AF1751 er afgange fra Kbh, der burde opfylde dit kriterie. Desuden er
der AF1350 på returvejen, der lander i Kbh omkring 2140-tiden (svjh) i
Kbh søndag aften.

Men nogle søgemaskiner differentierer mellem de billigste og de mest
populære afgange og derfor får du måske kun de billigste, at se, da de
billigste også er de mest søgte. Og de billigste flyver oftest kun på
tidspunkter, hvor ikke mange vil rejse. Det er dog kun et gæt. :)

Men der er også andre flyselskaber, der flyver mellem Kbh og Paris.
Norwegian Air flyver til Orly, mens SAS og easyjet flyver til Charles de
Gaulle. Afhængig af tidspunkt og årstid kan det nogle gange betale sig,
at flyve via andre lufthavne såsom Amsterdam, Frankfurt eller lignende.

--
Peter T.

Ved emailkontakt - fjern de kunstige pløkker fra min emailadresse :)

Fra : Heidi

Dato : 18-07-11 13:25

<klip> Air France har 5 fly mellem Kbh og Paris dagligt. AF1351, AF2051 og
> AF1751 er afgange fra Kbh, der burde opfylde dit kriterie. Desuden er der
> AF1350 på returvejen, der lander i Kbh omkring 2140-tiden (svjh) i Kbh
> søndag aften.

Har tjekket, og det ser faktisk bedst ud hos Easyjet. Tusind tak for hjælp,
og booker hotel seperat.

VH Heidi

http://tullebo.dk
Mit lille kattehjem for nødstedte killinger.
Vi søger gode hjem til de søde killinger der nu skal ud i nye hjem, se mere
på vores hjemmeside

Fra : Steen Hansen

Dato : 17-07-11 11:25

On Sat, 16 Jul 2011 22:09:01 +0200, "Heidi - Tullebo Kattehjem"
<FJERNDETTEpost@tullebo.dk> wrote:

>Nogen der kan anbefale et rejsebureau?
>
>Hilsen Heidi

hvorfor bruge et rejsebureau ?

Find den billigste flybillet på det tidspunkt du ønsker at rejse.
Eller rejs på det tidspunkt hvor det er billigst.

Prøv en af de utallige flybilletsøgemaskiner, og bestil den så direkte
hos det billigste ordinære flyselskab, som ikke lever af deres
gybyrjungle.

vi brugte Airfrance som var den billigste da vi rejste.

Bestil billet og hotel på http://www.disneylandparis.dk/

På den måde kommer du afsted som du selv måtte ønske, bor på det hotel
der passer dig bedst, og ikke mindst det er også billigere.

Kan anbefale hotellet Disney's Sequoia Lodge, som ligger 5-10 min gang
fra parkerne, og du går igennem disney byen for at komme til parkerne.

Rejs i slutningen af september/starte af oktober, det er stadigvæk
varmt i frankrig, og det er uden for sæsonen, så det er til at komme
til. (vi valgte dengang den første uge hvor der var 4 overnatninger
for tre's pris.)

Og ikke mindst, har du børn med i alderen 7-15 år så glæd dig til en
oplevelse ud over det sædvanlige, kan ihvertfald anbefale det på det
varmeste

Steen