Nulværdier i Excel 2010?
Fra : Peter

Dato : 14-07-11 00:47

Hvordan skjuler man nulværdier i Excel 2010? I tidligere versioner
blev det klaret ved at fjerne et flueben ved "Vis nulværdier" under
indstillinger, men nu kan jeg ikke finde det.

Fra : TS Christiansen

Dato : 14-07-11 09:35

Den 14-07-2011 08:47, Peter skrev:
> Hvordan skjuler man nulværdier i Excel 2010? I tidligere versioner
> blev det klaret ved at fjerne et flueben ved "Vis nulværdier" under
> indstillinger, men nu kan jeg ikke finde det.

Hej Peter
Jeg har haft stor glæde af denne MS-side:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/find-ud-af-hvor-menuer-og-vaerktojslinjekommandoer-er-i-office-2010-HA101794130.aspx

VH
Tom

Fra : Peter

Dato : 15-07-11 14:05

On 14 Jul., 10:34, TS Christiansen <tom.stubsx...@gmail.com> wrote:

> Hej Peter
> Jeg har haft stor gl de af denne MS-side:http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/find-ud-af-hvor-menuer...
>
> VH
> Tom

Hej Tom
Den ser rigtig god ud den side. Den har omgående blevet "bookmarked".
Tak for tippet.

Vh
Peter