Hvis det var sandt- Er farisæerne skabere
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 04-07-11 22:23

Jeg vil ikke trætte nogen med mange beviser, men kun sige at nej
farisæerne er ikke skabere af jødedommen.

Jødedommen var en tempel, ritual og dyreoffer-religion. Farisæerne har
intet tempel og ingen ritualer omkring hverken tempel eller dyreofre.

Farisæismen er en religion der udgiver sig for jødedom.

Tilhængerne er ofte blide, frygtsomme, med flakkende øjne der sjældent
kigger folk i øjnene.
Til gengæld bider pennen skarpt med udfald imod alle der ikke indordner
sig under "Israel"

Da den rige Strauss Kahn lod den deltids prostituerede stuepige sutte
sig af, forventede hun betaling bagefter. han reagerede ved at vende
ryggen til hende og begyndte at pakke og tjekke ud fra hotellet.

En sand "farisæisk messias!"

Jens

Fra : Harald Mossige

Dato : 04-07-11 23:06

Den 04.07.2011 23:23, skreiv Jens Erik Bech:
> Jeg vil ikke trætte nogen med mange beviser, men kun sige at nej
> farisæerne er ikke skabere af jødedommen.

Grett nok å presisere hva de ikke er. Det forteller lite. Det forteller
mer å fortelle hva de er.

> Jødedommen var en tempel, ritual og dyreoffer-religion.

Plus en menneskeofringsreligion.

> Farisæerne har
> intet tempel og ingen ritualer omkring hverken tempel eller dyreofre.

Jeg forutsetter at det er dagens farisererer du snakker om.

HM

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 05-07-11 09:19

Den 04/07/11 23.23, Jens Erik Bech skrev:
> [...]
> sig af, forventede hun betaling bagefter. han reagerede ved at vende
> ryggen til hende og begyndte at pakke og tjekke ud fra hotellet.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

"Ifølge Tristane Banon endte tilnærmelserne i en brydekamp på gulvet, og
hun har efterfølgende beskrevet Strauss-Kahn som en "brunstig chimpanse".

*Der er undseelige folk der altid kigger væk eller i jorden. Disse kan
kun kontakte andre gennem sexualitet. Ofte af voldsom og intens karaktér.*

Der er også trossamfund med streng moral som blandt medlemmerne udvikler
dobbeltmoral og hykleri. Der "Higes efter de forbudte sexuelle
udfoldelser! Men også efter ateistisk frigørelse fra en skaber!"
Man vil være "brunstige chimpanser". Det bliver trodsighed imod skabelse
og sexualnorm.
Man vil også være ateist.

Farisæismen flyder over med sex og ateisme i sit kølvand. Marxismen
udspringer fra dens kultur.
Den har kostet flere myrdede mennesker end det holocaust der blev
farisæerne selv til del.

Sexualiteten er nærmest blevet et ideal der søges opnået for enhver pris.
At udføre en:"Woody Allen", er farisæismens mest okkulte mål.
En:"Strauss-Kahn" er knap så smart, men alligevel:"Godt forsøgt!"

Man er så nødt til at have andre mål for retfærdighed, idet alle
mennesker på et eller andet plan må have sådanne mål.

Det bliver så "Moseloven"! Her kan man ekselere i "ikke at koge et kid i
dets moders mælk", eller ikke at "Tænde ild på en sabbat!"

Harmløse ligegyldigheder der kan udgøre det for "Stor retfærdighed", i
egne tanker.

Som Jesus meget rammende udtrykte det efter hukommelsen:" I
tilsidesætter Guds bud og erstatter dem med jeres egen retfærdighed!"

Så forlangte de ham korsfæstet! De forlanger det samme i dag!

MvH
Jens

Fra : kjaer

Dato : 05-07-11 14:32

Jens Erik Bech wrote:

> En sand "farisæisk messias!"
>
> Jens

Netop. Hvis han har fået hvad han forventede, så skal hun jo også have hvad
hun forventede. Måske overrasker det ham at hun ikke gjorde det af
kærlighed, men så naiv er han nok ikke. Men hun skal have betalingen
alligevel. Så må han jo lære at gå lidt langsommere frem.