Krigsforbryderen Saakasvili slikkes i røve~
Fra : Lyrik

Dato : 18-06-11 06:29

På grund af den massive "profetiske propaganda" imod Ruslands indgreb
imod Saakasvilis(Georgien) forsøg på etnisk udrensning og erpbring af
Syd Ossetien finder jeg det nødvendigt med et link til denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=NLO8wDWhkMk

Iøvrigt henvises til EU's rapport om at Georgien var eneansvarlig for
krigen.

MvH
Jens

Fra : Patruljen

Dato : 22-06-11 16:14

On 18 Jun., 14:29, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Iøvrigt henvises til EU's rapport om at Georgien var eneansvarlig for

Det er et ganske interessan indslag. Har du bemærket formuleringerne
vedr. Gaza?