Uterlig i kirkern !
Fra : Jørgen

Dato : 18-06-11 07:18

Hej !

Hvad mener I om det her:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1572859.ece

Er det ekstremt syndigt eller er det i virkeligheden uskyldigt ?

Hilen Jørgen

Fra : Harald Mossige

Dato : 18-06-11 08:17

Den 18.06.2011 08:17, skreiv Jørgen:
> Hej !
>
> Hvad mener I om det her:
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1572859.ece
>
> Er det ekstremt syndigt eller er det i virkeligheden uskyldigt ?

Det var to mennesker som viste seg frem akkuratt slik gud har skapt dem.
De viste seg frem "i guds hus" slik at "både gud", guds mellommenn til
menneskene og menneskene selv fikk se.

Alle tenkende mennesker har skjønt at kristendommen har et meget
tvetydig forhold til erotikk, sex og forplanting. På den ene siden, så
er det nødvendig for at menneskeheten skall fortsette, men på den andre
siden , så har kristendommen forsøkt å "fortie" seksualitetens eksistens
ved å kalle den syndig.

Nå i dag kan det være nyttig å tenke over, at enkelte steder på jorden
er der så varmt klima at menneskene som lever der ikke bruker klær.

Jeg tror det er kristendommen som opptrer "syndig" ved at den fornekter
deler av guds skaperverk. De som hjelper til, er da selvfølgelig like
syndige.

HM

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 18-06-11 15:14

"Jørgen" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1572859.ece
>
> Er det ekstremt syndigt eller er det i virkeligheden uskyldigt ?

Hej Jørgen er det dig fra gamle dage?, Jae jeg tror at de unge her blot er
ude efter lidt opmærksomhed og i et land hvor der ikke er højt til loftet
kan den slags lade sig gøre. Jeg tror næppe sådan noget vil kunne ske i
danmark.

Fra : tkruse

Dato : 19-06-11 09:55

On 18 Jun., 16:13, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ude efter lidt opmærksomhed og i et land hvor der ikke er højt til loftet
> kan den slags lade sig gøre. Jeg tror næppe sådan noget vil kunne ske i

de smukke blomstre er ikke bange for at vise sig
men vi lidt visne,,vil kalde dem for uterlige
og de kan godt tage og skåne vores misundelse