Hvorfor stærkt troende specielt plages af ~
Fra : Lyrik

Dato : 08-06-11 18:54

Jo større anstrengelser for at opfylde reglerne,-tju hej hvor det går
med at bryde dem. Og efter mange år bliver det at bryde reglerne et
fast ritual! Man snyder med reglerne i smug og holder facaden iorden.
Hvad nytter det? Det skal få en til at se sig selv som en synder der
har tilgivelse behov. At man har brug for Jesu udfrielse fra lov-
trældommen! At man bare er en lille regel-snyder! At regler ikke er
noget man kan bruge til at frelse sig med
Jeg tror man klamrer sig til reglerne fordi man ikke kan finde på
andet.

Den judæo-kristne tordner imod homofili. Jo mere homofob han er, jo
større chance er der for at han selv har "Noget i klemme på det
punkt!" Hvad skal han lære? At være ydmyg og agte andre højere end ham
selv! De er ikke så homofile som han selv er! Derfor skal han glemme
sine domme. De rammer ham selv! "Det mål i tilmåler andre med, med det
mål skal i selv få tilmålt!"<NT>

Det han tordner imod er sine egne tilbøjeligheder! Og det er da godt
nok. Men man må forlige sig med sine egne tilbøjeligheder. Man må være
som afholdsmanden der vedgår:"Jeg er dranker! Derfor prøver jeg at
være afholdsmand!"

Muslimer og jøder spiser svinekød! Det gjorde de på Jesu tid da han
jog svineflokken ud i søen. Og det gør de den dag i dag! Men de gør
det i det skjulte og fordømmer det!
De homofobe er homofile. Mænd og kvinder forelsker sig sommetider i
folk af samme køn.

Hvad gør vi syndere så når vi omgås hinandens syndighed? Vi prøver at
opbygge og styrke hinanden. I erkendelse af vor egen synd og i higen
efter at blive den kvit beder vi om tilgivelse og om ikke at blive
ledt videre af kødets vej. "Fader vor, du som er i himlene. helliget
vorde dit navn komme dit rige....tilgiv os vor synd, som vi også
tilgiver andre deres synder! Led os ikke i fristelse men fri os fra
det onde!"

Mad kan ikke anbefale nogen over for Gud, sagde Jesus! Og havde han
ikke ret i det?
Antikrist synes at tro at han kan spise sig ind i paradiset! jeg
vil anbefale ham at prøve med et æble!))

Det er ikke smart at være "Guds kanal" hvis kanalen er et toiletafløb.
Så hellere folde hænderne og tage kasketten af!

MvH
Jens

Fra : tkruse

Dato : 09-06-11 18:37

On 9 Jun., 02:54, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det er ikke smart at være "Guds kanal" hvis kanalen er et toiletafløb..
> Så hellere folde hænderne og tage kasketten af!

ormen i æblet,,synger for gud med god smag uafbrudt
hvor kendte Jesus smagen af god vin fra
Brød er et universalord for mange ting
det er brød at smage rigtigt så du kan blive mæt af lidt
nogle fisk og brød mættede 5000mennesker
måske har ormen i æblet hemmeligheden uden at vide det
men du kan lære at vide det og bruge det
de 24 ældste messer heller ikke for ingenting
de har herlighed som hovedmål,,som ormen i et herligt æble messer med
god smag uafbrudt
du kan både synge og smage smukt for Gud
men du må først vide vad lyd er og vad smag er
og videnskaben ved i dag at vand får smukke krystaller vis du synger
kærligt for det
vad vis du smager herligt for vandet
prøv at putte det under mikroskop
måske har dit kedelige postevand omvendt sig lidt