Fra : Kall, Mogens

Dato : 30-04-11 12:47

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:...
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev ...

Bemærkes skal - for øvrigt - også her en "lille" antisemitisk detalje. Koranen giver indirekte
*jøderne* skylden for henrettelsen af Jesus. Ordvalget er følgende:

"og fordi *de* (skriftens folk, dvs. jødefolket) sagde: "Vi har dræbt Messias, Jesus ..."

Det er jo lige lovlig store ord at proppe i munden på jødefolket, ikke sandt ?

Det næste skridt bliver jo så: Fordi I drabte, skal I udryddes i fx. Holocaust.

Et *berettiget* spørgsmål melder sig derfor nu:

*Hvornår* begyndte jødeforfølgelserne ? - Før, under eller efter Koranens tilblivelse ?

> [...]
> offeret, så hvis vedkommende ikke var hel død, så overlevede man i hvert fald ikke
> dette *dræbende* spydstik!
>
> Så ...
>
> Når man først har sagt 'A' kommer man muligvis også til at sige 'B'; underforstået: Har
> man først tilkendegivet, at Jesus kom op på korset, da må man nok indse, at Jesus også
> led korsdøden (uanset hvad man i øvrigt mener om ham).
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

12637