Re: Blu-ray playback
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-07-11 12:32

Ak

Den torsdag den 7. juli 2011 13.44.52 UTC+2 skrev Thomas von Hassel:

> ah ... jeg har ikke været hjemme endnu så jeg har ikke prøvet demo'en.
> Men man skal vel starte et sted ? ...

Ak og ve ... this is not good ... den nåede ca. 20 sekunder ind i Star Trek (den nye) inden den hostede og hakkende stod af ... det er en ommer ;)

/thomas

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 09-07-11 06:50

Den 07/07/11 20.32, Thomas von Hassel skrev:

> Ak og ve ... this is not good ... den nåede ca. 20 sekunder ind i Star Trek (den nye) inden den hostede og hakkende stod af ... det er en ommer ;)
,,,,,,,,,,,

Så langt!? Min afspiller i sekvenser på cirka 5 sekunder og stoper så en
tid. Så kommer der 5 sekunder til o.s.v.
MacBook Pro Core i5.

Det har ikke noget med maskinens kraft at gøre, for det spiller
perfekt i Windows, det er programmet der ikke virker.
Men OK det er et skridt på vejen. De 5 sekunder den spiller er behørigt
afkrypteret med den behørige nøgle.

Så langt så godt. Men der mangler lidt endnu.
Skal man spille BD på Mac, så anbefaler jeg iMedia Converter fra
"Pavtube" i stedet.
Samarbejder man med sin Mac, så er det en god idé at lave en
iTunes-venlig version som kan bruges på Apple TV og i Frontrow med de
indbyggede afspillere.
En lille letvægter under de 4 Gigabyte som FAT32 kan levere, så bliver
den ligesom "universel" og kan bruges alle steder.

MvH
Jens