Dummie spørgsmål
Fra : an

Dato : 03-07-11 12:33

Hej gruppe

Det er så lang tid siden jeg sidst har ændret på mine hjemmesider så jeg
helt har glemt hvordan man gør.

Jeg vil gerne tilføje en undermenu i hyperlinkpanelet i venstre side af min
hjemmeside( http://www.highly-sensitive-person.dk/ ), jeg kan huske jeg
sidst vist brugte navigationsrude, men den her gang cykler jeg lidt rundt i
det.

Hvordan gør man lige følgende:

Jeg har en index side, jeg har så en undermenu i venstre side, der viser hen
til en under index side indenfor emnet, og derfra kan man så bare klikke sig
ind på det man gerne vil vide mere om.

Ja så det jeg gerne vil er at tilføje et link i index siden til en
undermenu(i mit hyperlinkpanel)

På forhånd tusind tak.

MVH

anne